ر ئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد درآمد استان را در هفت ماهه سالجاری بالغ بر 666 میلیارد تومان بیان کرد و گفت: این میزان نسبت به میزان مصوب 9 درصد کاهش یافته است.
کد خبر: ۳۳۳۱۱۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۴ 23 November 2016
به گزارش تابناک یزد،حمیدرضا نصیری زاده در نشست ستاد درآمد و تجهیز منابع استان میزان درآمد مالیات های مستقیم استان را شامل معوقه اشخاص غیردولتی، حقوق بخش عمومی، حقوق بخش خصوصی، مشاغل، مستغلات، ارث، نقل و انتقال سرقفلی، سهام و املاک، حق تمبر، سفته و اوراق بهادار را 405 میلیارد تومان اعلام کرد.
وی در ادامه، میزان مالیات‌های غیرمستقیم اعم از مالیات بر ارزش افزوده، عوارض خروج از کشور، شماره گذاری و نقل و انتقال اتومبیل و غیره را 231 میلیارد تومان ذکر و تصریح کرد: این میزان در قیاس با میزان مصوب 27 درصد کاهش یافته است.
رئیس سازمان مدیریت برنامه ریزی استان یزد افزود: میزان درآمدهای جرائم و خسارتهای مشتمل بر جرائم رانندگی، جرائم ماده 199 قانون کار، قانون شکار و آلودگی در این مدت 11 میلیارد تومان بودکه نسبت به مصوب، 54 درصد کاهش یافته است.
نصیری زاده درآمد حاصل از خدمات و فروش کالا‌های دستگاههای اجرایی را هم بالغ بر 17 میلیارد تومان اعلام کرد که نسبت به میزان مصوب، 16 درصد رشد یافته است.
وی اضافه کرد: درآمد وصولی استان در سالجاری مشتمل بر 96 درصد درآمدهای مالیاتی، 1.5 درصد جرائم و خسارات و 2.5 درصد خدمات و فروش کالا بوده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار