درآمد استان در هفت ماهه امسال بالغ بر 666 ميليارد تومان بوده كه نسبت به ميزان مصوب 9 درصد كاهش يافته است.
کد خبر: ۳۳۲۷۷۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸ 22 November 2016
به گزارش تابناک یزد،ریيس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي يزد با اشاره به کاهش 9 درصدی درآمد استان در هفت ماه نخست امسال، گفت: درآمد هفت ماه استان یزد به 666 ميليارد تومان رسيد."حمیدرضا نصیری‌زاده" در نشست ستاد درآمد و تجهيز منابع يزد به ارائه آمار عملكرد درآمد استان به تفكيك درآمدهاي عمومي، مالياتي، مالكيت دولت، خدمات و فروش كالا، جرائم و خسارات و درآمدهاي متفرقه پرداخت و اظهار کرد: درآمد استان در هفت ماهه امسال بالغ بر 666 ميليارد تومان بوده كه نسبت به ميزان مصوب 9 درصد كاهش يافته است.

وی معوقه اشخاص غيردولتي، حقوق بخش عمومي، حقوق بخش خصوصي، مشاغل، مستغلات، ارث، نقل و انتقال سرقفلي، سهام و املاك، حق تمبر، سفته و اوراق بهادار را منابع درآمد مالیات های مستقیم استان دانست و بیان کرد: ميزان درآمد ماليات‌هاي مستقيم استان در هفت ماه نخست امسال 405 ميليارد تومان بوده است.

ریيس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي يزد ، ميزان ماليات‌هاي غيرمستقيم نظیر ماليات بر ارزش افزوده، عوارض خروج از كشور، شماره‌گذاري و نقل و انتقال اتومبيل را 231 ميليارد تومان عنوان کرد و افزود: گفت: اين ميزان در قياس با ميزان مصوب، 27 درصد كاهش يافته است.

نصیری‌زاده، ميزان درآمدهاي جرائم و خسارات مشتمل بر جرائم رانندگي، جرائم ماده ۱۹۹ قانون كار، قانون شكار و آلودگي را در اين مدت 11 ميليارد تومان اعلام كرد و ادامه داد: این میزان نسبت به مصوب، 54 درصد كاهش داشته است.

وي درآمد حاصل از خدمات و فروش كالا‌هاي دستگاه‌هاي اجرايي را هم بالغ بر 17 ميليارد تومان اعلام كرد كه نسبت به ميزان مصوب، 16 درصد رشد يافته است.

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: درآمد وصولي استان در هفت ماه ابتداي سال، مشتمل بر 96 درصد درآمدهاي مالياتي، 1.5 درصد جرائم و خسارات و 2.5 درصد خدمات و فروش كالا بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار