به مناسبت هفته بسیج و برای نخستین بار در کشور، طرح حمایت از زوج‌های نابارور بسیجی در یزد آغاز شد.
کد خبر: ۳۳۲۷۵۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰ 22 November 2016

به گزارش تابناک یزد،فرمانده سپاه الغدیر استان یزد و مدیر پژوهشکده علوم تولیدمثل یزد امروز با امضای تفاهم‌نامه‌ای طرح حمایت از زوج‌های نابارور بسیجی را به مناسبت هفته بسیج برای نخستین بار در سطح کشور به اجرا درآوردند.

مدیر پژوهشکده علوم تولیدمثل یزد در مراسم انعقاد این تفاهم‌نامه اظهار داشت: در قالب این طرح از زوج‌های نابارور بسیجی حمایت‌های مالی صورت خواهد گرفت.

علی‌محمد عبدلی با بیان اینکه پژوهشکده علوم تولیدمثل استان یزد با موسسه تامین درمان بسیجیان کشور طرف قرارداد می‌شود، عنوان کرد: با انجام حمایت‌های مالی، بسیاری از زوجین نابارور بسیجی که از سوی سپاه الغدیر استان یزد یا بسیج اقشار مختلف به این مرکز معرفی شوند، می‌توانند از خدمات این مرکز با پرداخت تنها بخشی از هزینه به کار درمان خود ادامه دهند.

وی اظهار امیدواری کرد: با انعقاد این تفاهم‌نامه و اجرای طرح حمایت از زوج‌های نابارور بسیجی، گامی در مسیر خدمت‌رسانی زوج‌های نابارور برداشته شود.

عباس افلاطونیان، رئیس مرکز ناباروری یزد نیز در این مراسم با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در مرکز درمان ناباروری یزد اظهار داشت: یزد به قطب درمان ناباروری کشور تبدیل شده و علاوه بر بیماران دارای مشکل ناباروری در یزد، بیماران و زوج‌هایی از سراسر کشور به این مرکز مراجعه می‌کنند.

وی عنوان کرد: در این مرکز روش‌های مختلفی برای درمان ناباروری به کار گرفته می‌شود، رایج‌ترین شیوه درمان را آی‌وی‌اف اعلام کرد.

افلاطونیان تصریح کرد: مرکز درمان ناباروری یزد اظهار امیدواری کرد: این مرکز بتواند خدمات شایسته‌ای به زوج‌های نابارور بسیجی نیز ارائه دهد.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد نیز در این مراسم با بیان اینکه افزایش جمعیت یکی از سفارش‌های مقام معظم رهبری است، اظهار داشت: خدمات این مرکز در راستای رفع مشکلات زوج‌های جوان، در راستای تحقق فرمایشات رهبری است.

سردار اکبر فتوحی پس از امضای تفاهم‌نامه از بخش‌های مختلف مرکز تحقیقاتی ـ درمانی ناباروری یزد بازدید کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار