معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران از کشف 47 فقره انواع سرقت در دو روز گذشته در استان خبر داد.
کد خبر: ۳۳۲۳۵۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۸ 21 November 2016
سرهنگ ناصر صفرپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس ، گفت: در طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مقابله با جرائم، مأموران انتظامی استان در پلیس‌های تخصصی، کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها، در 48 ساعت گذشته در چندین مرحله عملیات موفق شدند، بیش از 47 فقره انواع سرقت را کشف کنند.
 
وی افزود: بیشتر این سرقت‌ها شامل سرقت خودرو، سرقت داخل خودرو، سرقت موتورسیکلت، سرقت احشام، سرقت از منازل و مغازه‌ها و سرقت از اماکن بوده که کشف شد.
 
معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران تصریح کرد: در همین ارتباط مأموران موفق شدند، بیش از هفت دستگاه خودرو و هشت دستگاه موتورسیکلت مسروقه را به همراه مقادیر زیادی اموال مسروقه دیگر کشف کنند.
 
این مسؤول با اشاره به برخورد با خرده‌فروشان موادمخدر، از اجرای طرح پاک‌سازی نقاط آلوده و جرم‌خیز در این ارتباط خبر داد و افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری دیگر عوامل انتظامی در دو روز گذشته، 30 متهم به مواد مخدر را شناسایی و دستگیر کردند.
 
صفرپور از کشف بیش از 25 کیلو گرم انواع مواد مخدر در این ارتباط و دستگیری دو قاچاقچی مواد مخدر که از استان‌های جنوبی کشور به داخل استان مواد وارد می‌کردند، خبر داد و گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار