مدیر صندوق کارآفرینی امید شهرستان پاوه خبر داد:
رستگار بیابانی پور گفت: بیش از 25 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی و کار آفرینی در شهرستان پاوه تا به امروز پرداخت شده است.
کد خبر: ۳۳۲۱۲۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸ 21 November 2016

مدیر صندوق کارآفرینی امید شهرستان پاوه در گفتگو با خبرنگارتابناک اظهار داشت: کل تسهیلات در نظر گرفته شده برای شهرستان پاوه رقمی در حدود 12 میلیارد ریال بوده است که با توجه به استقبال کار آفرینان و ارائه طرحهای مختلف اشتغال زایی مبلغی بالغ بر 25 میلیارد ریال یعنی بیش از دو برابر سقف اعتبارات شهرستان این صندوق تسهیلات  پرداخت کرده است.

وی با بیان اینکه از جمله طرح های تولیدی که تسهیلات به آن تعلق گرفت گیوه بافی روستای میوان به عنوان طرح پشتیبان بود، افزود: از دیگر طرح ها میتوان به صنایع دستی،ایجاد اکوکمپ ، بوم گردی ، تولیدی صنعتی بلوک سبک سیمانی، تولیدی نان سنتی،وسایرمشاغل تولیدی کوچک توزیعی و خدماتی و همچنین پرداخت تسهیلات به تولیدی گیوه به صورت صنعتی برای اولین بار در صنعت این رشته بود، اشاره کرد.

بیابانی پور افزود : همچین در حال اخذ تضامین برای پرداخت دویست میلیون تومان وام باخترتوپ پاوه و دامداری زردویی به مبلغ سه میلیارد تومان کارمزد صفر درصد و 12ماه تنفس 5ساله می باشیم که پس طی مراحل این مبالغ پرداخت می شود.

گفتنی است شهرستان پاوه با بیش از 60 هزار نفر جمعیت در شمال غربی کرمانشاه قرار دارد و از لحاظ بیکاری از جمله شهرهای بیکار استان کرمانشاه می باشد.

گفتگو: فرهاد صالحی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار