رئیس ستاد اربعین دانشگاهیان ایلام از برگزاری سوگواره اربعین دانشگاهیان کشور در دانشگاه ایلام خبر داد.
کد خبر: ۳۳۱۹۸۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۹ 21 November 2016

رئیس ستاد اربعین دانشگاهیان ایلام گفت: دانشجویانی که در سال جاری و یا سال‌های گذشته به زیارت عتبات عالیات در اربعین مشرف شدند می‌توانند آثار خود را در قالب‌های مختلف فیلم، عکس، دلنوشته، سفرنامه و ... به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

به گزارش تابناک ایلام ؛  دکتر «محمد علی‌اکبری» در جریان بازدید از موکب‌های دانشگاهی شهر ایلام با بیان اینکه دانشگاه ایلام و سایر دانشگاه‌ها بنا بر امکانات و ظرفیت‌ها و توانایی خود در این راه قدم نهاده و در پذیرایی و استقبال از زائران بدون هیچ چشم داشتی فعالیت می کنند، اظهار کرد: در این ایستگاه‌های صلواتی علاوه بر توزیع مواد غذایی، برای دانشجویان بسته‌های فرهنگی پیش‌بینی شده که شامل اطلاعات ضروری اربعین اعم از نقشه کشور عراق، نقشه پیاده روی و مسیرها است.

رئیس ستاد اربعین دانشگاهیان با اشاره به برنامه‌های اصلی این ستاد، افزود: سوگواره اربعین دانشگاهیان به میزبانی دانشگاه ایلام با رویکرد ادبی و هنری برگزار می‌شود و دانشجویانی که در سال جاری و یا سال‌های گذشته به زیارت عتبات عالیات در اربعین مشرف شدند می‌توانند آثار خود را در قالب‌های مختلف فیلم، عکس، دلنوشته، سفرنامه و ... به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

گفتنی است ستاد اربعین دانشگاهیان زیر مجموعه ستاد مرکزی اربعین کشور و با محوریت و مسئولیت معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم است و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، وزارت بهداشت، دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان بسیج دانشجویی از اعضای این ستاد هستند و دبیرخانه دائمی این ستاد و کمیته‌های تخصصی نیز در سازمان بسیج دانشجویی کشور مستقر است./م

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار