امام جمعه قصرشیرین گفت: فرهنگ بسیج برگرفته از نهضت عاشوراست و تفکر بسیجی در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی همواره منشا برکت برای این نظام الهی بوده است.
کد خبر: ۳۳۱۵۲۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۹ 19 November 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا، حجت الاسلام علی ملکی روز شنبه در گردهمایی امامان جماعت و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج قصرشیرین، با تسلیت ایام اربعین امام حسین (ع )، افزود: امروز بسیجیان با پشتیبانی از ولایت فقیه و با تکیه بر اراده و ایمان خود بهترین سد در برابر تهاجم دشمن هستند.
وی اظهار کرد: بسیج نماد مردمی بودن انقلاب اسلامی است و تا زمانی که این نیروی عظیم در کشورمان هست، دشمن جرات کوچکترین تعرضی را به خاک این نظام مقدس ندارد.
وی اضافه کرد: پیشرفت های جمهوری اسلامی ایران در بخش های مختلف به برکت وجود تفکر بسیجی در جامعه است که همیشه باعث سرافرازی و پیروزی ملت ایران شده است. 
خطیب جمعه قصرشیرین همچنین با اشاره اجتماع بزرگ اربعین امام جسین (ع)، گفت: این اجتماع نشان داد که امروز ایران اسلامی پایگاهی مستحکم برای شیعیان سراسر جهان است که با فرمان رهبر معظم انقلاب در این همایش بزرگ شرکت کرده اند.
حجت الاسلام ملکی ادامه داد: وجه تمایز کشورمان با نظام های دیگر، داشتن رهبری الهی و دینی است و همه عاشقان ولایت از سراسر جهان در اجتماع پرشور اربعین حسینی شرکت کردند و عشق و ارادت خود را به سرور و سالار شهیدان نشان دادند.
وی اظهار داشت: امروز سران کاخ سفید و جبهه کفر بدانند که رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران دارای سربازانی در قلب آمریکا و اروپاست که به فرمان ایشان در پیاده روی و اجتماع بزرگ اربعین حضور پیدا کردند.
امام جمعه قصرشیرین افزود: عزت و اقتدار کشورمان مرهون تفکر بسیجی و بسیجیان عاشقی است که با فرمان ولی فقیه برای دفاع از کیان اسلامی رشادت های بی شماری خلق کردند.
سرهنگ پاسدار علی مراد حسنی نیز در سخنانی گفت: فرماندهان بسیجی و شهدای ما در مساجد پرورش یافته اند و این گونه نظام را در برابر حملات سخت دشمن حفظ کردند.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به جنگ نرم دشمنان، فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج و همچنین امام جماعت در مساجد، وظیفه سختی را برای ترغیب جوانان به دین و تقویت باورها و ارزش های اسلامی بر عهده دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار