شهردار دهاقان:
تابناک: شهردار دهاقان گفت: افتتاح چهار پروژه شهرداری هدیه‌ای به مناسبت فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر برای مردم شریف دهاقان است.
کد خبر: ۳۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۷ 07 February 2015

به گزارش تابناک به نقل از فارس، محمد مقدم‌فر صبح امروز در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار کرد: چهار پروژه خیابان صدرالعلما، راه دسترسی مجموعه تفریحی، فرهنگی و هنری اردسته، کانال دفع آب‌های سطحی خیابان شهدای عطا‌آباد و پیاده‌رو‌سازی‌های سطح شهر افتتاح شد.

وی ضمن تاکید بر ضرورت افتتاح خیابان صدرا‌لعلما اضافه کرد: این پروژه در سال 1382 با آزاد‌سازی مساحتی به اندازه 8 هزار و 800 متر مربع و صرف هزینه 13 میلیارد ریال آغاز شد.

شهردار دهاقان سطح این پروژه را 7هزار و 700متر مربع دانست و تصریح کرد: این خیابان با 350 متر طول و 22 متر عرض به عنوان یکی از راه‌های مواصلات درون‌شهری سهم ویژه‌ای را در کاهش بار ترافیکی خیابان شهید موسوی دارد.

وی ادامه داد: اجرای این پروژه نیازمند 6هزار متر مکعب خاک‌برداری بود و هزینه‌ای بالغ بر 450 میلیون ریال را به همراه داشت. برای پوشش آسفالت این خیابان با مساحت 4 هزار و 600 مترمربع مبلغی معادل یک میلیارد و 200 میلیون ریال هزینه کردیم.

وی اعتبار کلی پروژه را 26 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: این پروژه پس از گذشت بیش از یک دهه تلاش برای بهره‌برداری از آن به سرانجام رسید و این دستاورد شهرداری دهاقان هدیه‌ای است که به مناسبت ایام‌الله دهه فجر به مردم شریف این خطه تقدیم شد.

شهردار دهاقان در مورد پروژه راه دسترسی اردسته گفت: این طرح با هدف ایجاد سهولت دسترسی شهروندان، مسافران و گردشگران به مجموعه فرهنگی، تفریحی و مذهبی اردسته به اجرا درآمد.

وی اظهار کرد: مساحت این پروژه 4 هزار و 500 متر مربع برآورد شد و اجرای آن با صرف هزینه‌ای نزدیک به 10 میلیارد ریال میسر شد. پروژه دیگر شهرداری احداث کانال دفع آب‌های سطحی در خیابان شهدای عطا‌آباد بود.

مقدم‌فر مساحت این طرح را 4 هزار متر مربع دانست و تصریح کرد: این پروژه با اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون ریال اجرا شده و آماده بهره‌برداری است.

شهردار دهاقان ضمن تاکید بر اعتبار یک میلیارد ریالی اجرای پروژه پیاده‌رو‌سازی‌های سطح شهر ادامه داد: مساحت اجرای این طرح 4 هزار متر مربع بود.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که افتتاح این چهار پروژه ضمن ایجاد سهولت و رفاه برای شهروندان دهاقانی، رضایت عموم مردم را نیز به همراه داشته باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار