امام جمعه دهلران؛
امام جمعه دهلران با اشاره به 2 مبادی ورودی و خروجی استان خوزستان برای تردد زائران افزود: استان ایلام نیز می تواند در صورت مافقت دولت عراق از مرز چیلات بعنوان یک مرز کمکی در بحث بازگشت زائرین اربعین استفاده کند.
کد خبر: ۳۳۰۹۹۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۳ 18 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام سیدمحسن موسوی در خطبه های نماز جمعه دهلران با اشاره به تردد زائران از جاده ارتباطی مهران - دهلران - اندیمشک و بالعکس اظهار کرد: زیر ساخت های جاده ای با وجود ترددهای زیاد زائرین بدلیل کم عرض بودن مشکلات زیادی برای مردم ایجاد کره است.
 
وی با اشاره به 2 مبادی ورودی و خروجی استان خوزستان برای تردد زائران افزود: استان ایلام نیز می تواند در صورت موافقت دولت عراق از مرز چیلات بعنوان یک مرز کمکی در بحث بازگشت زائرین اربعین استفاده کند.
 
امام جمعه دهلران با اشاره به مزیت های مرز چیلات برای تسهیل در عبور و مرور زائرین تاکید کرد: از رئیس جمهوری، هیات دولت، وزارت اطلاعات و کشور می خواهیم که این موضوع و مطالبه مهم مردم دهلران را دنبال و به نتیجه برسانند.
 
حجت الاسلام موسوی به ظرفیت های دهلران و استعداهای آن در حوزه های مختلف اشاره کرد و یادآور شد: ایجاد مرز چیلات، ایجاد خط راه آهن از سمت خوزستان و حتی مرز هوایی از موضوعاتی هستند که باید مد نظر مسئولان و دست اندرکاران امور باشند.
 
وی با اشاره به آغاز فصل کشاورزی و کاشت محصول در اراضی این شهرستان گفت: از مسئولان استان، مدیر عامل آب منطقه ای و امور آب می خواهیم با توجه به شعار سال و اقتصاد مقاومتی در زمینه تامین آب مورد نیاز اراضی کشاورزی اقدام و با کشاورزان همکاری و همراهی داشته و مشکلات آنان را برطرف کنند.
 
امام جمعه دهلران در پایان از خدمات مردم و ستادهای اربعین و کمیته های مشارکت های مردمی این شهرستان در خدمت به زائرین اربعین تقدیر کرد./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار