رئیس پلیس راه کشور:
رئیس پلیس راه کشور گفت:بخشی از زائرانی که از عدم امکان خروج آنها قطعی شده با زائرانی که در حال بازگشت هستند همزمان شده که باعث ایجاد اختلال و بار سنگین ترافیکی در خروجی های مهران شده است.
کد خبر: ۳۳۰۸۴۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰ 18 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛سردار محمدحسین حمیدی اظهار کرد: ازدحام جمعیت و مسدود شدن مرز مهران برای زائرانی که در حال بازگشت هستند و هم برای افرادی که قصد خروج از این مرز را دارند مشکلاتی ایجاد کرده است.
 
وی افزود: افرادی که قصد خروج از این مرز را دارند در انتخاب خود تجدید نظر کرده و مرزهای شلمچه و چذابه را انتخاب کنند زیرا امکان عبور به هیچ عنوان وجود ندارد.
 
سردار حمیدی یادآور شد: جاده ایلام به سمت مهران یک طرفه شده و پلیس راه مسیرهای کرمانشاه، لرستان و راه های منتهی به ایلام را بسته و مسافران را به سمت شلمچه و چذابه
هدایت می کنند.
 
رئیس پلیس راه کشور گفت: بدلیل یک طرفه شدن جاده ایلام به سمت مهران مسیر کمکی جاده ملکشاهی برای افراد بومی که برای خدمت رسانی یا کارهای ضروری و شخصی در نظر گرفته شده است که از حجم بار ترافیکی کاسته شود.
 
وی تاکید کرد: بخشی از زائرانی که از عدم امکان خروج آنها قطعی شده با زائرانی که در حال بازگشت هستند همزمان شده که باعث ایجاد اختلال و بار سنگین ترافیکی در خروجی های مهران شده است.
 
وی اعلام کرد: تردد در مرز مهران نسبت به مرزهای شلمچه و چذابه 2 برابر است و نسبت به سال قبل تا این لحظه رشد 2 برابری داشته و با توجه به کوهستانی بودن و عرض کم جاده های استان ایلام رانندگان با صبر و حوصله و پیش بینی زمان بیشتر برای سفر خود این مسیر را طی کنند.
 
وی گفت: حجم تردد ها در مرزهای شلمچه و چذابه روان ولی در مرز مهران حجم ترافیک پرحجم و سنگین است./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار