آیا کارگزاران برای انتخابات آماده می شوند؟!
تحلیلگران سیاسی استان شروع دور جدید فعالیت حزب کارگزاران سازندگی در استان اردبیل را در راستای تحرک این حزب برای به دست گرفتن ابتکار عمل در انتخابات مجلس آتی می دانند.
کد خبر: ۳۳۰۸
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۳ 07 February 2015

در مراسمی با حضور غلامحسین کرباسچی دبیر کل حزب کارگزاران سازندگی ، اعضای شورای مرکزی این حزب در استان اردبیل معرفی شدند.

به گزارش تابناک اردبیل، تحلیلگران سیاسی استان شروع دور جدید فعالیت حزب کارگزاران سازندگی در استان اردبیل را در راستای تحرک این حزب برای به دست گرفتن ابتکار عمل در انتخابات مجلس آتی می دانند.

در دور جدید فعالیت این حزب تعداد اعضای شورای مرکزی استانی از 9 نفر به 17 نفر افزایش یافته است که اغلب آنها را ترکیبی از مدیران سیاسی واجرایی دولتی و روزنامه نگاران اصلاح طلب استان تشکیل می دهند.

در بین جمع 17 نفره شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی در استان اردبیل ، نام دست کم 8 مدیر و مشاور دستگاههای اجرایی به چشم می خورد که برخی از آنها از جمله جواد زنجانی فر ماندار اردبیل مسئولیت مستقیمی در برگزاری انتخابات دارند.

برخی ناظران نگرانند عضویت جمعی از مدیران دولتی در حزب کارگزاران و به ویژه فرماندار اردبیل باعث دخالت دادن منافع حزبی در برگزاری انتخابات شود. برخی دیگر پا فراتر نهاده و حتی از خیز جریان کارگزاران برای مهندسی انتخابات مجلس خبر داده اند.

دیگر چهره های دولتی حزب کارگزاران در استان اردبیل عبارتند از مسعود امامی یگانه مدیر کل حوزه استاندار و سرپرست روابط عمومی استانداری ، اقبال عباسی معاون توسعه منابع انسانی استانداری ، ماریا موسوی (مدیر کل امور خانواده و بانوان استاندار) ، قادر تقی زاده (سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی) ، میر ایوب تقواطلب (مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی)، صفت اله دلشاد (مدیر عامل صندوق توسعه کشاورزی) و مهدی حسین نژاد، سرپرست روزنامه جام جم در اردبیل و مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در اجرای طرح تحول سلامت

دیگر اعضای جدید شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی در استان اردبیل عبارتند از:

- اعظم آدمیت (خبرنگار فردای اردبیل و کارمند امور بانوان استانداری)

- فاطمه جوادی (هیات علمی دانشگاه محقق)

- اسداله شمس (مدیر کل سابق اداره گردشگری)

- علیرضا پوستی (متخصص اطفال)

- شهریار جلائی (پسر مرحوم داوود جلائی و عضو علی البدل شورا)

- محمود اشرافی (عضو اصلی ستاد جوانان دکتر روحانی )

- رسول پورحسین (مشاور فرماندار اردبیل و سردبیر اسبق نشریه حقیقت)

- اکبر نگاهی (سردبیر هفته نامه مهر اردبیل و سرپرست روزنامه شرق)

- اشکان شکاری (کارمند اتاق بازرگانی و خبرنگار آوای اردبیل و اعتماد)


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار