سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان گفت: نمایشگاه کتاب و نرم‌افزار در پردیس شهید مطهری دانشگاه فرهنگیان این استان گشایش یافت.
کد خبر: ۳۳۰۳۸۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۳ 17 November 2016
صبح امروز حجت‌الاسلام مهدی پودینه در مراسم افتتاح این نمایشگاه اظهار کرد: همزمان با سومین روز از هفته کتاب و کتابخوانی نمایشگاه کتاب و نرم‌افزار در پردیس شهید مطهری دانشگاه فرهنگیان استان گشایش یافت.

سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان افزود: در این نمایشگاه 400 عنوان کتاب با موضوعات قرآنی، مذهبی، پزشکی، رمان، آشپزی، کودک، جهانگردی، حقوق، مهندسی، کشاورزی، علوم اجتماعی، تاریخی، زبان و روانشناسی و 70 حلقه سی دی با موضوعات قرآنی در معرض دید عموم قرار می‌گیرد که از این تعداد 100 عنوان کتاب با تخفیف 60 درصد به فروش می‌رسد.

این مسؤول بابیان اینکه این نمایشگاه به مدت 4 روز برای بازدید دانشجویان و عموم مردم دایر شده است با ابراز تاسف از اینکه سرانه مطالعه کتاب در استان پایین است، ادامه داد: کتاب و کتابخوانی محور توسعه جامعه است.

پودینه ادامه داد: امروزه میزان ارتقای سطح علمی هر کشوری را با میزان مطالعه مردمان آن می‌سنجند.

وی تقدیر از دو تن از کتابداران کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در شانزدهمین جشنواره ملی صنعت چاپ در زاهدان را مایه مباهات دانست و افزود: در هفته کتاب و کتابخوانی از سوی دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری استان برنامه‌هایی پیش‌بینی شده که در روزهای آتی از طریق رسانه‌ها اطلاع‌رسانی می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار