مدیر کل اوقاف و امور خیریه ایلام گفت: ادارات اوقاف و امور خیریه 15 استان کشور در این استان در حال خدمت رسانی به زائران اربعین در مسیرهای منتهی به مرز مهران هستند.
کد خبر: ۳۳۰۰۵۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹ 16 November 2016
به گزارش تابناک ایلام ؛ حجت الاسلام حسن شهیدی روز چهارشنبه  افزود: به همت اوقاف و امور خیریه استان هایی از جمله قزوین، البرز، قم، آذربایجان غربی و شرقی، اصفهان، چهار محال و بختیاری، کردستان و همدان 10 موکب پذیرایی از زائران اربعین حسینی در مسیرهای تردد زائران برپا شده است.
 
وی گفت: در این موکب ها علاوه بر پخت غذا در سه وعده صبحانه، ناهار و شام میان وعده هایی نیز بین زائران اربعین حسینی در طول شبانه روز توزیع می شود.
 
وی همچنین از اسکان رایگان زائران اربعین حسینی در دو امامزاده علی صالح (ع) و سید حسین (ع) واقع در شهرستان مرزی مهران خبر داد و گفت: علاوه بر اسکان پارک خودرو زائران نیز در این اماکن مذهبی انجام می گیرد.
 
مدیر کل اوقاف و امور خیریه ایلام حضور 100 مبلغ اعزامی از حوزه های علمیه قم و استقرار در موکب های اوقاف و امور خیریه استان های کشور را از دیگر برنامه های این اداره در اربعین امسال برشمرد.
 
به گفته وی، این روحانیان با حضور در این موکب ها فعالیت های تبلیغی و اجرای برنامه های مذهبی و اقامه نماز جماعت را برای زائران اربعین حسینی خواهند داشت.
 
در آستانه اربعین حسینی روند عزیمت زائران مناطق مختلف کشور کربلای معلی و دیگر عتبات عالیات کشور همسایه عراق از طریق خروجی مرزی مهران روز به روز افزایش است و پیش بینی می شود 2 میلیون زائر از مرز مهران راهی عتبات عالیات شوند. /م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار