رئیس سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت استان ایلام گفت:طرح تشدید نظارت بر عرضه کالا و خدمات به صورت سراسری در مرکز استان و تمامی شهرستان ها اجرا می شود.
کد خبر: ۳۲۸۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰ 14 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛یاراله نصیری اضافه کرد: طرح تشدید نظارت بر عرضه کالا و خدمات همزمان با برگزاری کنگره عظیم اربعین حسینی به صورت سراسری در مرکز استان و تمامی شهرستان ها بخصوص مهران و همچنین پایانه مرزی به صورت ویژه از 25 آبان تا 9 آذر اجرا می شود.
 
وی اظهار کرد: با شروع موج ورود زائران اربعین حسینی به استان، تیم های بازرسی نیز فعالیت های نظارتی خود را تشدید کرده اند.
 
نصیری یادآور شد: گروه های کالایی، خوراکی ها، نوشیدنی ها، سالن های غذاخوری، ساندویچی و فست فودی ها، مراکز عرضه خدمات رسانی و قطعات یدکی خودرویی، تعمیرگاه های خودرو، تعویض روغنی و کارواشی ها، هتل ها و مهمانپذیرها، شرکت های حمل و نقل مسافر،‌ واحدهای نانوایی ها از جمله مراکزی هستند که بصورت روزانه مورد بررسی و پایش قرار می گیرند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با متخلفان برخورد قانونی می شود.
 
وی تاکید کرد: درج قیمت و صدور فاکتور فروش جزو مواردی است که صاحبان اصناف باید حتما رعایت کنند.
 
رئیس سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت استان ایلام افزود: علاوه بر بازرسی های مستقیم از واحدهای صنفی، سامانه 124 نیز به صورت شبانه روزی آماده دریافت شکایات و گزارش های مردمی است.
 
یاراله نصیری یادآور شد: 50 نفر بازرس و بیش از 160 نفر ناظر افتخاری عملیات نظارت بر بازار و واحدهای صنفی استان ایلام را در این مدت انجام می دهند.
 
وی یادآور شد: با توجه به عشق به اهل بیت (ع) و بالا بودن منزلت و جایگاه زائر کربلا نزد مردم استان ایلام، در اربعین سال های قبل شاهد کمترین تخلف تعزیراتی در این حوزه بودیم و امیدواریم امسال نیز با همکاری تمام صنوف و فعالان بازار، میزبانان شایسته ای برای زائران اباعبدالله الحسین (ع) باشیم./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار