مدیرکل شرکت ارتباطات زیرساخت استان ایلام گفت:مونیتورینگ شبکه در مرکز استان با استقرار گشت های 24 ساعته پایش و رصد می شود و در واقع بستر مناسب برای سرویس دهی به همه اپراتورهای همراه زائران اربعین حسینی از سوی شرکت اراتباطات زیر ساخت فراهم است.
کد خبر: ۳۲۸۸۸۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸ 14 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛رضا حسن بیگی گفت: در بررسی آخرین وضعیت زیرساخت های ارتباطات شهرستان و پابانه مرزی مهران بعنوان گرانیگاه تردد زائران اربعین حسینی، شرایط پایدار و مطلوب گزارش شده است.
 
وی اظهار کرد: در بازدید از پایانه مرزی مهران وضعیت زیرساخت های ارتباطی خوب بود و همه نقاط آسیب پذیر شبکه فیبر نوری از ایلام تا پایانه مرزی مهران نیز از سوی همکاران فنی بهینه سازی شد.
 
حسن بیگی ادامه داد: همچنین مونیتورینگ شبکه در مرکز استان با استقرار گشت های 24 ساعته پایش و رصد می شود و در واقع بستر مناسب برای سرویس دهی به همه اپراتورهای همراه زائران اربعین حسینی از سوی شرکت اراتباطات زیر ساخت فراهم است.
 
وی افزود: برای سرویس دهی مناسب به زائران اباعبدالله الحسین (ع) شرکت ارتباطات زیرساخت نسبت به واگذاری 1GE ظرفیت به همراه اول، 1stm4 ظرفیت به ایرانسل، 3stm1 ظرفیت به رایتل و 1Stm1 ظرفیت فیبر نوری پایانه مرزی به بغداد اقدام کرده است.
 
مدیرکل ارتباطات زیر ساخت ایلام گفت: برای راه اندازی بالن پژوهشگاه فضایی در راستای سرویس wifi (اینترنت بی سیم) به زائران اربعین حسینی در پایانه مرزی مهران این شرکت 1GE ظرفیت به مخابرات ایلام واگذار کرده است.
 
وی اضافه کرد: همچنین در راستای پایداری شبکه ارتباطی سه گروه فنی و کارشناسی شبکه فیبرنوری، انتقال و تغذیه و پاور (قدرت) شرکت ارتباطات و زیر ساخت با تجهیزات کامل تا پایان اربعین در شهرستان مرزی مهران مستقر شده است.
 
به گزارش ایرنا، مرز بین المللی مهران در 95 کیلومتری جنوب غربی ایلام مهمترین کانون تردد زائران اربعین حسینی به عتبات عالیات است.
 
پیش بینی می شود در ایام منتهی به اربعین حسینی امسال بیش از 2 میلیون زائر از طریق مرزهای کشورمان با عراق تردد کنند.
 
مسئولان سازمان حج و زیارت اعلام کردند، تاکنون بیش از یک میلیون و 700 هزار نفر از طریق سامانه سماح برای دریافت ویزای عراق ثبت نام کرده اند./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار