رئیس پلیس راه ایلام با اشاره به اینکه ترافیک در مسیر ایلام - مهران روان است از رانندگان خواست با صبر و حوصله و احتیاط و توجه به علائم هشدار دهنده در این مسیر رانندگی کنند.
کد خبر: ۳۲۸۰۶۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴ 13 November 2016
به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ محسن ناصری روز یکشنبه با بیان اینکه هیچ اعمال محدودیت ترافیکی در جاده ایلام - مهران نداشته ایم، اظهار کرد: هم اکنون تردد خودروهای زائران حسینی در این جاده با سهولت در حال انجام است و ترافیک کاملا روان و تردد خودرورها بدون مشکل انجام می شود.
 
وی با اشاره به وضعیت جاده های ارتباطی استان ایلام و لزوم احتیاط در هنگام تردد در این جاده ها افزود: با توجه به 2 طرفه بودن جاده ها و توپوگرافی خشن راه ها، رانندگان وسایل نقلیه بویژه افراد غیر بومی که آشنایی با وضعیت جاده های استان ندارند از سبقت، سرعت بالا و انحراف به چپ خودداری کنند.
 
رئیس پلیس راه ایلام با اشاره به استقرار بیش از 100 گشت ترافیکی پلیس راه در ایام اربعین در جاده‌های این استان، از زائران خواست که در صورت امکان از وسایل نقلیه عمومی برای این سفر استفاده کنند.
 
سرهنگ ناصری به ممنوع بودن تردد خودروهای سنگین از اواخر هفته گذشته در جاده ایلام - مهران اشاره کرد و گفت: این ممنوعیت تردد شامل خودروهای حامل مواد غذایی و کمک های اهدای مردم به موکب های مستقر در مسیر تردد زائران اربعین در کشور عراق و مرز مهران و همچنین تانکرهای حامل سوخت نمی شود.
 
وی تاکید کرد: امیدواریم با تلاش ماموران پلیس راه و همکاری زائران اربعین حسینی با توجه به اینکه هر لحظه شاهد افزایش تردد زیادی در این ایام در جاده های ارتباطی استان ایلام هستیم، شاهد هیچگونه سانحه دلخراش رانندگی نباشیم.
 
سردار حسن کرمی فرمانده یگان ویژه امداد ناجا روز گذشته در گفت و گو با یکی از خبرگزاری ها در مرز مهران گفته بود، ظرفیت این مرز بین المللی برای عزیمت زائران به عتبات عالیات تکمیل شده است و بر این اساس مجبور به اعمال برخی محدودیت های ترافیکی در جاده ایلام - مهران شدیم.
 
وی یادآوری کرد: امکان تردد وسایل نقلیه شخصی از این مسیر وجود ندارد و فقط خودروهای امدادی و عمومی حق تردد در این جاده را دارند.
 
این سخنان از سوی مسئولان ستاد اربعین استان ایلام بویژه استاندار تایید نشد.
 
به گزارش ایرنا، در حالی که تنها هفت روز مانده تا آغاز کنگره بزرگ اربعین حسینی، جاده های منتهی به مرز مهران مملو از خوردوهای زائران عبوری هستند که می خواهند خود را به مرز بین المللی مهران برسانند تا در آیین بزرگ اربعین حسینی شرکت کنند.
 
مرز بین المللی مهران امن ترین و نزدیکترین مرز زمینی کشور است که در 95 کیلومتری جنوب غربی شهر ایلام واقع شده و کانون اصلی تردد زوار عتبات عالیات است .
 
سال گذشته بیش از یک میلیون و 500 هزار نفر برای شرکت در آیین عظیم کنگره اربعین از این مرز عبور کردند که پیش بینی می شود امسال بیش از 2 میلیون نفر برای شرکت در مراسم اربعین حسینی از این مرز عبور کنند./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار