رئیس اداره بهزیستی شهرستان مهران ازفعال شدن ستادگمشدگان بهزیستی درمرزمهران خبرداد.
کد خبر: ۳۲۷۲۶۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۲ 11 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛ستار ناصری اظهار کرد: ستادگمشدگان بهزیستی از امروز در مرز مهران بر پا شده و کار ساماندهی و خدمات رسانی به زائران گمشده را انجام خواهد داد.
 
وی ادامه داد: زائران در صورت گم شدن به این ستاد تحویل می شوند و از طریق کارکنان بهزیستی مستقر در این ستاد کار شناسایی و پیگیری خانواده های این افراد انجام می شود.
 
ناصری همچنین با اشاره به راه اندازی سه پایگاه خدمات دهی بهزیستی در مرز مهران برای اربعین امسال گفت: این سازمان در ایام اربعین امسال به گروه های مختلف جامعه هدف خدمات رسانی می کند.
 
به گفته وی، این اداره کل در اربعین امسال در کنار سایر دستگاه های اجرایی با استفاده از ظرفیت ها و امکانات لازم خدمات دهی به گروه های مختلف معلولان و سالمندان زائر را انجام خواهد داد.
 
وی همچنین از توزیع وسایل توانبخشی از جمله ویلچر، واکر و عصا به معلولان و سالمندان جامعه هدف بهزیستی در اربعین حسینی در مهران خبر داد.
 
ناصری اضافه کرد: خدمات دهی به زائران اربعین حسینی همگام با سایر دستگاه های اجرایی استان از 20 آبان ماه آغاز و تا بعد از اربعین حسینی و بازگشت زائران ادامه دارد.
 
به گزارش تابناک ایلام، بر اساس پیش بینی های انجام گرفته ایام منتهی به اربعین امسال بیش از 2 میلیون زائر مسیر ایلام - عراق را بدلیل برخورداری از مزیت نزدیکی و کوتاهی مسافت تا کربلا برای تردد انتخاب می کنند./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار