فرمانده انتظامی ایلام؛
فرمانده انتظامی استان ایلام گفت:با وجود این میزان حجم جمعیت، ترافیک مسیر ایلام - مهران روان گزارش شده و در 24 ساعت گذشته هیچ گونه گزارشی از حوادث رانندگی جرحی و منجر به فوت در جاده های استان ایلام دریافت نشده است.
کد خبر: ۳۲۷۱۹۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۱ 11 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛سردار نورعلی یاری اظهار کرد: ورود زائران به مرز مهران نسبت به سال گذشته بسیار زودتر آغاز شده و در این زمینه آمارهای موجود حکایت از افزایش سه برابری زائران در این مرز دارد.
 
وی افزود: با وجود این میزان حجم جمعیت، ترافیک مسیر ایلام - مهران روان گزارش شده و در 24 ساعت گذشته هیچ گونه گزارشی از حوادث رانندگی جرحی و منجر به فوت در جاده های استان ایلام دریافت نشده است.
 
سردار یاری تاکید کرد: ترافیک در شهر مهران نیز روان است و با همراهی و همکاری نیروهای پلیس راهور و پلیس راه کنترل مناسبی در وضعیت معابر شهری و جاده ای منتهی به این شهر برقرار است.
 
وی با اشاره به وجود 96 گیت در پایانه مهران جهت خروج زائران از مرز گفت: در مرز مهران مشکلی از نظر تجهیزات فنی و انسانی وجود ندارد اما در سمت مرزهای عراق با توجه به اینکه گیت های خروجی آنها ظرفیت این تعداد زائر را ندارد، ممکن است زائران برای خروج از مرز ساعاتی معطل شوند.
 
فرمانده انتظامی استان ایلام با تاکید به اینکه مرز زرباطیه عراق در مقابل مرز مهران گنجایش پذیرش این تعداد زائر را ندارد، افزود: زائران برای اینکه با سهولت و براحتی وارد خاک عراق شوند بهتر است از مراجعه به مرز مهران خوداری و از طریق مرزهای شلمچه و چذابه تردد کنند.
 
وی یادآور شد: تمام نیروهای انتظامی روز گذشته با انجام رزمایشی، آمادگی خود را جهت تامین نظم و امنیت زائران در مراسم ابعین نشان داده و با هماهنگی تمامی دستگاه های اجرایی و نیروهای مسلح، استان ایلام از توان لازم برای هرچه بهتر اجرای این آیین بزرگ برخوردار است.
مرز مهران در 95 کیلومتری جنوب غربی ایلام این روزها به کانون اصلی تردد زائران برای شرکت در آیین اربعین حسینی در کشور عراق تبدیل شده و روزانه چندین هزار زائر از این مرز تردد می کنند./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار