مدیرعامل منطقه آزاد چابهار گفت: آنچه ما در مذاکرات و یا در سفرگروههای سرمایه گذار تجاری خارجی به ایران می بینیم اهتمام و جدیت آنان برای حضور در بازارهای ایران می باشد.
کد خبر: ۳۲۶۹۷۸
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۲ 11 November 2016

عبدالرحیم کردی در نشست با مدیران ارشد سازمان اقتصادی کوثر که با هدف سرمایه‌گذاری در بخش های مختلف شیلاتی، اقتصادی، صنایع دستی و پارک لجستیک در محل سالن کنفرانس مدیریت صورت گرفت بیان کرد: بیرونی ها به این منطقه نگاهی دقیق تر و خیلی جدی تر نسبت به نگاه ما دارند و در این راستا چابهار با توجه به موقعیت ویژه یک ظرفیت ملی برای حضور در عرصه های بین المللی است.

وی همچنین اظهار داشت: چابهار تنها منطقه آزادی است که با مفاهیم به لحاظ جغرافیایی و موقعیت استراتژیک می تواند معنا و مفهوم منطقه آزاد را داشته باشد و خوشبختانه با رویکرد جدید دولت با توجه به نگاه ویژه مقام معظم رهبری در دو سال گذشته شرایط آن خیلی جدی تر ازآن است که ما فکر می کنیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار خاطرنشان کرد: تغییرات بسیاری نسبت به دو سه سال گذشته صورت گرفته و برای کسانی که به چابهار سفر کرده اند ملموس می باشد.

وی گفت: با وجود سازمان هایی مانند سازمان اقتصادی کوثر ما شاهد شکوفایی، ایجاد اشتغال و کارآفرینی در راستای معیشت مردم خواهیم بود.

کردی گفت: در راستای سرمایه گذاری های اشتغال محور با توجه به مذاکرات صورت گرفته با سازمان میراث فرهنگی وگردشگری کشور در نظر است باغ 6 هکتاری روستای تاریخی تیس که در 5 کیلومتری چابهار واقع شده است را به کارگاه بازار در مباحث صنایع دستی و شیلاتی تبدیل می کنیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار در خصوص همکاری با سازمان اقتصادی کوثر جهت سرمایه گذاری در بخش های مدنظر آنان اعلام آمادگی کرد.

سازمان اقتصادی کوثر مدیریت واحدهای اقتصادی وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران پیشرو در تحقق اهداف الگوی اقتصاد مقاومتی است که در قالب بیش از 50 شرکت و در حوزه‌های کسب‌وکار (کشاورزی، معدن، خدمات مالی و سرمایه‌گذاری، خدمات فنی و مهندسی، تجارت و خدمات بازرگانی، سلامت و بهداشت و برق و الکترونیک) فعالیت می‌کند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار