فرماندار سیروان گفت:در سه سال گذشته خدمات چشمگیری در شهرستان سیروان صورت گرفته و هم اکنون اکثریت مردم از نعمت گاز بهره مند هستند و توسعه راه های ارتباطی و کشاورزی و آبی کردن زمین های کشاورزی نیز از روند مطلوبی برخوردار است.
کد خبر: ۳۲۶۵۱۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۳ 09 November 2016
 رونق و توسعه همه جانبه روستاها باعث تحقق اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغالزایی پایدار می شود.


بهمن جلیلیان روز چهارشنبه درحاشیه بازدید از روستاهای بخش کارزان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : یکی از توانمندی های مهم روستاهای سیروان وجود زمین های مرغوب کشاورزی است و رونق اقتصادی و به ویژه بهبود معیشت ساکنان مناطق روستایی روستانشین از اولویت های دولت تدبیر و امیداست و برای تحقق این موضوع نیز برنامه های متنوعی را اجرا کرده است.
 
وی افزود: طبیعت زیبا، آثار تاریخی و روحیه مشارکت گروهی و همدلی از ویژگی های بارز مردم سیروان است و تلاش می کنیم با شناخت قابلیت ها و پتانسیل های موجود و برنامه ریزی صحیح و عملی خدمات مناسب تری را به این مناطق ارائه و از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم.
 
فرماندار سیروان تاکید کرد: رونق و توسعه همه جانبه روستاها عامل مهمی در تحقق اقتصاد مقاومتی و اشتغالزایی پایدار است و دولت دکتر روحانی علیرغم محدودیت های مالی اعتبارات مناسبی را به دهیاری ها اختصاص داده است تا جایی که کارهای عمرانی و خدماتی مناسبی در اکثریت روستاها همچون بهسازی، آسفالت، برق رسانی روشنایی معابر، جدول گذاری و کانال کشی و خدمات بهداشتی درمانی انجام گرفته است.
 
وی ادامه داد: دولت یازدهم با افزایش خدمات و همچنین کاهش فاصله وضعیت شهرها و روستاها گام های مهمی در راستای عدم مهاجرت روستانشینان و حتی مهاجرت معکوس برداشته است و با اعطای تسهیلات مناسب ضمن توسعه اقتصادی و رونق اشتغال باعث پایداری سکونت مردم در روستاها شده است./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار