مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: در سال گذشته ۴۳۵ گفتمان دینی با موضوع‌های مختلف در استان برگزار شده است.
کد خبر: ۳۲۴۷۶
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۵ 08 May 2015

به گزارش تابناک یزد، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدشریف حسینی‌کوهستانی با اشاره به برگزاری مراسم اعتکاف، اظهار داشت: نزدیک به 14 هزار نفر از یزد در مراسم اعتکاف شرکت کرده بودند.

وی افزود: امسال مراسم اعتکاف یزد در 170 مسجد سطح استان و با معنویت بسیار بالایی برگزار شد که رضایت معتکفان را به دنبال داشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد یکی از مهمترین ویژگی‌های اعتکاف امسال نسبت به سال‌های قبل را افزایش چشمگیر حضور جوانان در این مراسم معنوی دانست و گفت: همه ساله حضور جوانان در این مراسم خوب است اما امسال این حضور بسیار خوب و قابل تقدیر بود.

حسینی‌کوهستانی یکی از فعالیت‌های تبلیغات اسلامی را برگزاری گفتمان‌های دینی در سطح استان دانست و گفت: در این راستا سال گذشته 435 گفتمان دینی با موضوع‌های مختلف در سراسر استان یزد برگزار شد.

وی افزود: این گفتمان‌ها شامل گفتمان‌هایی تحت عنوان جنگ نرم، جوانان، اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، زن و خانواده در اسلام، آسیب‌های اجتماعی، عفاف و حجاب، فروع دین، مناسبت‌های ملی و مذهبی، عرفان‌های انحرافی و آسیب‌شناسی فرهنگ دینی بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزدبا بیان این مطلب که 145 گفتمان دینی سال گذشته در مراکز آموزشی راهنمایی و 120 گفتمان در مراکز آموزش متوسطه برگزار شده، خاطرنشان کرد: از مجموع گفتمان‌های برگزار شده، 379 مورد کارگاهی و 56 مورد همایشی بوده است.


تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار