کد خبر: ۳۲۳۷۴۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸ 05 November 2016
به گزارش تابناک یزد،دقيقاً در آخرین روزهای اسفندماه 1394 بود که درختی به دست پر مهر جمعی از جوانان اردکانی و با یاری خیرین در مرکز شهر اردکان کاشته شد و اينك بعد از گذشت هشت ماه و در میانه‌ي فصل پاییز شاهد به بار نشستن آن هستيم.

درخت مهربانی که از چند شب پیش با عنوان بازارچه‌ی خیریه با هدف حمایت از خانواده‌های نیازمند در اردکان برپا شده بود، با توجه به استقبال پرشور مردم این شهرستان تا یک شب دیگر تمدید شد.

"عباس عاصي‌زاده" مدیر عامل موسسه باران کویر اردکان در اين باره از برپایی 10 غرفه در این بازارچه خبر مي‌دهد و اظهار مي‌كند: غرفه‌های این بازارچه با تلاش جمعی از جوانان دانشجو و خیّر با هزینه‌ي شخصی آنها تهیه و با هدفی ارزشمند و کاملاً بدون توقع، برپا شده است .

وي با اشاره به این که شهروندان اردکانی همواره در کارهای خیر مشارکت چشمگیری داشته‌اند، اضافه مي‌كند:  این بازارچه که به همت موسسه‌هاي خیریه باران، چتر مهربانی و امام زمان(عج)، برپا شده، به مدت سه روز دایر شد ولي با توجه به استقبال خوب مردم شهرستان تا ساعات پایانی امشب 15 آبان نيز تمديد شده و دایر خواهد بود.

عاصي‌زاده مشارکت مردم در بازارچه‌های خیریه را در پیشبرد حمایت از نیازمندان و رفع بخشی از اختلافات طبقاتی موثر مي‌خواند و خاطرنشان مي‌كند: سود حاصل از فروش اجناس این بازارچه، در زمینه‌ي حمایت از کودکان نیازمند و بی‌سرپرست هزینه خواهد شد.

يادآور مي‌شود؛ سال گذشته نیز 180 کودک اردکانی نیازمند در قالب 50 خانوار که از سوی این موسسات مردم نهاد شناسایی شده بودند، آرزوهای کودکانه خود را بر درخت توتی که در بوستان مرکزی شهر کاشته شده بود، نصب کردند و جمعی از مردم خیر و مسئولان شهرستان اردکان، آرزوهای آنان را برآورده کردند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار