امام جمعه ایلام؛
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: آمریکا بدنبال سیاست های خصمانه با اسلام است و در همین توافق هسته ای به تعهدات خود در خصوص لغو تحریم ها عمل نکرد.
کد خبر: ۳۲۳۳۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۹ 04 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام والمسلمین محمد نقی لطفی در جمع نمازجمعه گزاران ایلامی با تشکر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار اظهار کرد: شعار مرگ بر امریکا شعار محوری ملت ایران در مقابل سلطه گری و جنایت های امریکا خواهد بود.
 
وی خاطر نشان کرد: رئیس جمهوری قبلی آمریکا (بوش) می خواست تحولات اساسی در دنیا و خاورمیانه ایجاد کند و کاری کند که سیاست، اقتصاد و فرهنگ مردم بر اساس اصول آمریکا باشد که ناکام ماند.
 
حجت الاسلام لطفی غارتگری، تجمل گرایی و استعمارگری را از اهداف آمریکا در منطقه اعلام کرد و افزود: برخی از افراد وابسته به آمریکا هم دنباله رو این کشور شده و می خواستند کسی پرچم آمریکا را در راهپیمایی ها به آتش نکشد.
 
خطیب جمعه ایلام تاکید کرد: با این وجود در همان دوران بود که از سوی آمریکا، ایران به عنوان محور شرارت و کشور حامی تروریسم معرفی شد.
 
وی یادآوری کرد: آمریکا بدنبال سیاست های خصمانه با اسلام است و در همین توافق هسته ای به تعهدات خود در خصوص لغو تحریم ها عمل نکرد.
 
وی تعطیلی تاسیسات هسته ای،عقب نشینی ایران از موضع سیاسی و به خطر افتادن امنیت و پیشرفت را از اهداف آمریکا در جریان مذاکرات هسته ای اعلام کرد.
 
حجت الاسلام لطفی با تاکید بر لزوم تبعیت از توصیه های رهبری و با اتکا به نیروی درون و خودباوری برای اقتصاد و اشتغال گفت: برخی ار افراد اعلام کرده اند که درزمینه ایجاد اشتغال برای جوانان دراین چند سال توفیقی حاصل نشده که این یک اعتراف و واقعیت تلخ است.
 
خطیب جمعه ایلام خاطر نشان کرد: آمریکا بزرگترین دشمن مردم ایران است و کینه توزی های استکبار علیه ملت ایران همچنان ادامه دارد.
 
حجت الاسلام لطفی ابراز امیدواری کرد که دولتمردان و مسوولان سیاست خارجی با توجه به سیاست های رهبری راه نفوذ اقتصادی، فرهنگی و سیاسی آمریکا به کشور را ببندند.
 
وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن اربعین حسینی گفت: برخی ها شایعه کرده و به من تهمت زده اند که گفته ام حضور در همایش اربعین نیاز به ویزا ندارد این ادعا دروغ و تنها یک تهمت است و برخی در ضدد ضربه زدن به این جایگاه هستند.
 
نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: سفر به عتبات عالیات در اربعین مطابق شرایط اعلامی سازمان حج و زیارت و نیروی انتظامی است و کسی نمی تواند خارج از محدوده قوانین کشور نظر دهد بنابراین سفر در ایام اربعین حتما باید با ارائه مدارک قانونی انجام شود.
 
وی از مردم استان ایلام خواست همچون سنوات قبل خود را برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی و میزبانی شایسته از آنها آماده کنند./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار