مدیرکل برنامه ریزی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام درگفتگو با تابناک ایلام؛
آیا متولیان برنامه از حضور قطعی میهمان وسخنران ویژه یقین حاصل نموده اند که با درج بنرهای تبلیغاتی مبنی بر حضور این یادگار دوران دفاع مقدس ،خانواده معظم شهدا ،ایثارگران ورزمندگان دوران دفاع مقدس را چشم به راه حضور ایشان درانتظار نگه دارند؟
کد خبر: ۳۲۱۶۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶ 01 November 2016

تابناک ایلام::درسطح کشور همواره مراسماتی از این دست برگزار ویادواره شهدای متعددی در استانهای مختلف اجر شده است که سردار محسن رضایی بعنوان سخنران دراین مراسمات وبرنامه ها حضور داشته اند .حال اینکه چرا در مراسم سالروز آزاد سازی شهرستان دهلران این یادگار دفاع مقدس حضور نیافته اند ،نوک پیکان گله مندیها را باید به سمت متولیانی هدف گرفت که با دفتر ایشان هماهنگی لازم را به عمل نیاورده وبدون توجه به ابلاغ دفتر مبنی بر عدم حضور دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در مراسم سالروز آزاد سازی دهلران ،مبادرت به اطلاع رسانی نموده اند .قطعا متولیان برنامه به خاطراین سهل انگاری، عذرخواهی بزرگی به خانواده بزرگ ایثارگران وخانواده معظم شهدای این شهرستان بدهکار خواهند بود.

از هفته های گذشته متولیان اجرای مراسم بزرگداشت سالروز آزاد سازی دهلران درسطح این شهر ،با نصب بنرهایی از حضور سردار سرلشکرمحسن رضایی بعنوان سخنران این مراسم  دهلران خبر داده بودند .

همچنین فرمانده سپاه دهلران در مصاحیه با رسانه های محلی با تایید حضور ایشان در این مراسم گفته بود:"امسال از سردار محسن رضایی فرمانده سپاه پاسداران سالهای دفاع مقدس بعنوان میهمان ویژه و سخنران این مراسم دعوت شده است."

متولیان این برنامه وخاصه فرمانده محترم سپاه دهلران در این مصاحبه، تنها به دعوت از سردار رضایی بعنوان سخنران ویژه این مراسم اکتفاء کرده ولی باوجود اینکه پاسخ مثبتی از بابت این دعوت دریافت نکرده اند ولی متاسفانه ،حضور سردار در مراسم دهم آبان را اعلام عمومی کرده اند .

حال این سوال مطرح است آیا متولیان برنامه از حضور قطعی میهمان وسخنران ویژه یقین حاصل نموده اند که با درج بنرهای تبلیغاتی مبنی بر حضور این یادگار دوران دفاع مقدس دراین مراسم ،خانواده معظم شهدا ،ایثارگران ورزمندگان دوران دفاع مقدس را چشم به راه حضور ایشان درانتظار نگه دارند؟

به دنبال ناهماهنگی های بوجود آمده خبرنگار تابناک ایلام در گفتگو با قائم مقام ستاد تخصصی ومدیرکل برنامه ریزی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام موضوع را جویا شد.

شریف اسدی با اشاره به اینکه صرف دعوت از سردار لشکر محسن رضایی برای حضور دراین مراسم نبایستی  بمعنای حضور تلقی می شد اظهار کرد : فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، چند روز قبل از اجرای این مراسم از محسن رضایی جهت حضور درمراسم سالروز آزاد سازی دهلران ،دعوت کرد وهمان موقع نیز عدم امکان حضور دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در این مراسم به ایشان ابلاغ شد.

مدیرکل برنامه ریزی دبیر مجمع درادامه گفت:علاوه براین 5-6روز قبل از برگزاری این مراسم نیز درجلسه ای به صورت حضوری، موضوع عدم حضور دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به استان ایلام بعنوان سخنران مراسم سالروز آزاد سازی دهلران به سردار سیدصادق حسینی اعلام شد.

اسدی ادامه داد : ولی مناسفانه متولیان برگزاری مراسم با وجود اعلام عدم حضور دبیر مجمع در دهلران ،اقدام به اطلاع رسانی نموده واذهان عمومی را با خبری غیر واقعی مشوش نموده اند،چون اساسا برنامه ای برای سفر دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به استان ایلام در تاریخ (10آبان)مطرح نبوده است.

اسدی درپایان تاکید کرد: انتظار می رود متولیان این برنامه درراستای تنویز افکار عمومی مسئولیت این ناهماهنگی را پذیرفته وشفاف سازی لازم را انجام دهند.

عملیات محرم در تاریخ 10 آبان 1361 در سه مرحله با رمز "یا زینب(س)" در منطقه عملیاتی دهلران و موسیان با هدف آزادسازی شهرهای دهلران وموسیان آغاز شد.این عملیات غرور آفرین یکی از مهمترین عملیاتهای دوران دفاع مقدس بود که آزاد سازی هرهای دهلران وموسیان از چنگال نیرویهای متجاوز بعثی را بدنبال داشت.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
جامخانه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
چرا وقتی هماهنگی نشده الکی مردم را سر کار میگزارید مسئولین خواهشا جوابگو باشید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار