کد خبر: ۳۲۰۷۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۸ 31 October 2016
به گزارش تابناک یزد،مانور مدیریت رسانه در زمان وقوع بحران به مناسبت هفته پدافند غیرعامل با حضور جمعی از اصحاب رسانه، مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل در شرکت آبفا یزد برگزار شد .
مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت آبفا یزد در این مانور با بیان نقش رسانه ها و اطلاع رسانی در مواقع بحران افزود: رسانه ها در ارتقای فرهنگ و قدرت مفاهمه جامعه و حتی میان جوامع مختلف بیشترین نقش را ایفا می کنند .
رضا اشترزاده اظهار داشت: امروزه رسانه های جمعی با توجه به نفوذ و گسترش بی سابقه در جوامع و در تمامی ابعاد حیات بشری به جزء جدایی ناپذیر در مواقع بحران تبدیل شده اند .
وی یکی از عرصه های مهم فعالیت رسانه های جمعی را در مدیریت بحران عنوان کرد و افزود: رسانه در زمان بحران به دو صورت مثبت و منفی ایفای نقش می کنند .
اشترزاده با تاکید بر مستندسازی اخبار و رویدادهای از سوی رسانه ها و روابط عمومی ها در حوادث غیرمترقبه خاطرنشان کرد : هدف از برگزاری این مانور ، بررسی نقاط ضعف و قدرت و همچنین رسیدن به یک هم اندیشی و هماهنگی با اصحاب رسانه برای مدیریت بحران در زمان وقوع حوادث غیرمترقبه است.
وی در پایان این نشست از برگزاری مانور مدیریت بحران در حوزه آب با حضور چند استان مرکزی کشور با محوریت استان یزد به عنوان استان معین خبر داد و گفت: استان های کرمان ، اصفهان ، فارس و خراسان جنوبی معین یزد در این مانور خواهند بود که در صورت آماده شدن امکانات تا پایان سال و یا اوایل سال آینده این مانور برگزار می شود.
از دوم آبان تا هشتم آبان ماه به نام هفته پدافند غیرعامل و روز هشتم آبان به نام روز پدافند غیرعامل نامگذاری شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار