نایب رئیس هیات کبدی ایلام گفت: تیم کبدی بانوان ایلام توانست در مسابقات مرحله نیمه نهایی گروه دوم لیگ برتر کبدی بانوان باشگاه های کشور که در سالن شهدای قلاویزان برگزار شد با غلبه بر حریفان به مرحله نهایی صعود کند.
کد خبر: ۳۱۹۲۵۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵ 28 October 2016
زهرا یوسفی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در رقابت های مرحله اول گروه دوم لیگ برتر کبدی بانوان که با حضور 12 تیم برگزار شده بود 6 تیم به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کردند که مسابقات این مرحله به میزبانی ایلام برگزار شد.
وی یادآور شد: بانوان کبدی کار ایلامی با حضور در مسابقات لیگ برتر کبدی بانوان در رده سنی بزرگسالان توانستند با صعود از گروه خود و پیروزی مقابل حریفان به مرحله نهایی این رقابت ها راه یابد.
نایب رئیس هیات کبدی بانوان ایلام تاکید کرد: این تیم توانست در مصاف با تیم های قزوین، تهران، مشهد، کرمان و مازندران با پیروزی و کسب حداکثر امتیاز راه خود را برای قهرمانی در لیگ برتر هموار کند.
یوسفی افزود: مسابقات مرحله نهایی جمعه آینده با حضور تیم های کبدی بانوان ایلام، تهران و مشهد و سه تیم صعود کننده از گروه اول که به میزبانی استان مرکزی برگزار شده است، برگزار خواهد شد.
مرحله نیمه نهایی لیگ برتر کبدی بانوان باشگاه های کشور در گروه دوم از روز چهارشنبه پنجم آبان به مدت 2 روز و با حضور تیم هایی از مازندران، خراسان رضوی، تهران، کرمان و قزوین در سالن شهدای قلاویزان ایلام برگزار شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار