فرماندار زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان گفت: ساماندهی بازار عرضه مرغ زنده در این شهرستان با هدف تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص نامگذاری سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل زمینه ساز اشتغال 2 هزار نفر شده است.
کد خبر: ۳۱۸۷۹۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۵ 27 October 2016
به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری زاهدان مجتبی خانجانی در دیدار مالکان مرغداریها و مرغ فروشی های زاهدان با آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان اظهار داشت: 100درصد کارهای انجام شده طرح ساماندهی مرغ زنده با مشارکت بخش خصوصی و شهرداری انجام شده است.
وی افزود: روزانه 80 تن مرغ غیراستاندارد با قیمت 10 تا 20 هزار ریال پایین تر از نرخ بازار وارد سیستان و بلوچستان می شد که سود این میزان واردات تنها به جیب 10 نفر می رفت.
وی ادامه داد: این افراد گروهی را به استثمار گرفته بودند تا مرغ زنده را با قیمت های متفاوت و بدون نظارت شبکه بهداشت و به روش کاملا غیر بهداشتی به وسیله فنس، گاری و چرخ های دستی به فروش برسانند.
وی افزود: هیچ مرغ زنده ای از شهریور امسال تاکنون وارد سیستان و بلوچستان نشده و تمام گوشت مرغ مورد نیاز استان از سوی مرغداری های بومی تامین می شود.
فرماندار زاهدان از شهروندان خواست تا از طرح ساماندهی مرغ زنده حمایت های لازم را انجام دهند تا زمینه فعالسازی کشتارگاههای شهرستان خاش و زاهدان فراهم شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار