مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه، از بهره مندی 200 روستای استان از نعمت گاز طبیعی تا دهه فجر امسال خبر داد.
کد خبر: ۳۱۴۷۶۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸ 20 October 2016
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا،سیروس شهبازیان روز پنجشنبه در نشت بررسی مشکلات گازرسانی و زیرساخت های مناطق شهری و روستایی گیلانغرب افزود: هم اکنون در مجموع 545 روستا در استان کرمانشاه از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند.
وی اظهار داشت: طرح گازرسانی به 634 روستای دیگر در استان کرمانشاه با میانگین پیشرفت فیزیکی 50 درصد در حال اجراست.
وی شمار روستاهای برخوردار گیلانغرب از نعمت گاز طبیعی را 44 روستا اعلام کرد و افزود: با تمهیدات صورت گرفته تا دهه فجر امسال 30 روستای دیگر این شهرستان گازدار خواهد شد.
وی گفت: با پایان کار علمگ گذاری تا هفته آینده، 800 خانوار مستقر در شهرک های شهید رجایی و سراب گیلانغرب نیز گازدار می شوند.
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه، بر لزوم توجه بیشتر مردم به رعایت موارد ایمنی، مصرف بهینه و صرفه جویی در مصرف گاز در آستانه فصل سرما تاکید کرد.
شهبازی بیان کرد: لازمه اجرا و تکمیل طرح های گازرسانی در دست اقدام، همکاری مردم در پرداخت به موقع گاز بها است.
وی از اقشار مختلف مردم خواست با پرداخت به موقع گاز بها، شرکت گاز استان کرمانشاه را در اجرای طرح های مختلف یاری کنند.
فرماندار گیلانغرب نیز در این نشست گفت: برای اجرای زیرساخت های جدول گذاری و بهسازی معابر در شهرک های شهید رجایی و سراب این شهرستان، پنج میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارهای متوازن پیش بینی شده که پس از اجرای عملیات علمک گذاری گاز، این طرح توسط شهرداری اجرایی می شود.
محمدی، بر لزوم هم افزایی و همکاری بیشتر مسوولان برای رفع مشکلات زیرساختی در طرح های گازرسانی نقاط شهری، واحدهای مسکونی حاشیه شهر، شهرک های جدید الاحداث و مناطق روستایی و همچنین رفع مشکل کمبود آب در مناطق روستایی گیلانغرب تاکید کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار