نماینده استان ایلام درمجلس خبرگان رهبری؛
نماینده مردم استان ایلام در مجلس خبرگان رهبری انقلاب اسلامی را مظهر نهضت کربلای معلی و ادامه دهنده مسیر سید، سرور و سالار شهیدان دشت نینوا دانست.
کد خبر: ۳۱۰۳۱۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱ 11 October 2016
به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام والمسلمین سد محسن سعیدی گلپایگانی شامگاه دوشنبه در جمع مردم شهر مورموری اظهار کرد: برپایی مجالس عزا، شرکت در آیین سینه زنی و بیان اهداف قیام عاشورا مهمترین رسالت شیعیان و دلدادگان کوی مظلوم کربلا است.
 
وی انقلاب اسلامی ایران را مظهر نهضت کربلای معلی و ادامه دهنده مسیر سید، سرور و سالار شهیدان دشت نینوا دانست و افزود: آمریکا و اسراییل با تزویر و توطئه و بدعهدی در قول و عمل و خوی یزیدی امروز با ایجاد فتنه و قتل عام مردم بی گناه جهان اسلام، راه و اهداف یزیدیان را ادامه می دهند.
 
نماینده مردم استان ایلام در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: امروز مقام معظم رهبری پرچمدار راه سید الشهدا (ع) و نماد مبارزه و مقابله با جنایتکاران خون ریز زمان است که با حماسه آفرینی ملت کاروان اسلام را به سمت و سوی سربلندی و سعادت هدایت می کنند.
 
حجت الاسلام سعیدی گلپایگانی معارف عاشورای امام حسین (ع) را باعث طهارت روح دانست و یادآور شد: شایسته است احاد مردم با اطاعت از مقام عظمای ولایت و حمایت از دولت و مجریان از دستآوردهای انقلاب اسلامی و آرمان های حضرت امام ره و شهیدان و ایثارگران پاسداری کنند./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار