کد خبر: ۳۰۷۱۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۹ 05 October 2016
به گزارش تابناک یزد،مشاور بانوان و خانواده فرماندار يزد با اشاره به ضرورت شناخت جايگاه زنان و توانمندي آنان گفت: نقش زنان يزدي از ديرباز در خانواده‌ها مهم و تاثيرگذار بوده است.

" فريبا خاكباز " در نشست مشترك نمايندگان زن دستگاه اجرايي شهرستان يزد با بيان اين‌كه در سال اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل قرار گرفته‌ايم، اظهار كرد: نحوه زندگي و سبك مشاركت زنان يزدي در خانواده الگوي مناسبي در راستاي برنامه‌هاي اقتصاد مقاومتي است كه ضرورت دارد با برنامه‌ريزي مناسب به ديگر بانوان كشور معرفي شود.

وی تصریح كرد: اقتصاد مقاومتي با اتكا به پشتوانه دولت و ملت تحقق خواهد يافت و بدون ترديد نقش زنان در اين امر غيرقابل انكار است.

مشاور بانوان فرماندار يزد با بيان اين‌كه دولت به دنبال ايجاد فرصت‌هاي برابر براي زنان و مردان است، ابراز اميدواري كرد: پتانسيل‌هاي موجود در دستگاه‌هاي اجرايي و نهادهاي دولتي منجر به هم افزايي و تغييرات مثبت در حوزه زنان و خانواده شود.

این مقام مسئول با بيان اين‌كه برنامه حوزه بانوان شهرستان يزد در راستاي سياست‌هاي دولت تدبير و اميد خواهد بود، گفت: همه برنامه‌هاي حوزه بانوان در نهايت به تبيين و اجراي سياست هاي نظام جمهوري اسلامي ايران ختم خواهد شد.

خاكباز با اشاره به نگاه مثبت مديران ارشد استان و شهرستان به مقوله حضور زنان توانمند در اركان مديريتي دارند ابراز اميدواري كرد كه از توان مديريتي بانوان در دستگاه‌هاي اجرايي شهرستان استفاده شود.

وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به اجراي طرح سرشماري اينترنتي نفوس و مسكن در استان عنوان كرد: ضرورت دارد زنان سرپرست خانوار مشاركت در اين طرح را جدي گرفته و اطلاعات خود را در اسرع وقت در سامانه مركز امار ثبت نمايند.

وي با بيان اين‌كه سرشماري اينترنتي فرصت مناسبي است تا بانوان نقش مشورتي خود را در خانواده ايفا كنند و سرپرست خانواده را ترغيب به مشاركت در اين طرح ملي نمايند
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار