کد خبر: ۳۰۴۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۹ 01 October 2016

به گزارش تابناک ایلام؛غلامرضا علی‌‌محمدی امروز ظهار داشت: از 60 خبرنگار فعال استان ایلام طی مراسمی در حاشیه جشنواره ابوذر استان ایلام تجلیل می‌شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان ایلام گفت: فردا در آیینی اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان ایلام با حضور اهالی رسانه و مسؤولان سپاه امیرالمومنین(ع) برگزار می‌شود .

وی ادامه داد: فراخوان این جشنواره طی ماه‌های گذشته اعلام و تا 30 شهریور در مجموع 190 اثر از اهالی رسانه و از خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری، هفته نامه‌های محلی و سراسری به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

این مسؤول اضافه کرد: پس از داوری در مجموع 22 نفر از اهالی رسانه استان ایلام موفق شدند در بخش‌های امر به معروف و نهی از منکر، اقتصاد مقاومتی، مدافعان حرم و دفاع مقدس حائز عنوان‌های برتر شوند.

علی‌محمدی تصریح کرد: فردا یکشنبه راس ساعت 10 صبح در محل سالن جلسات سپاه امیر المومنین(ع) استان ایلام آیین اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان این جشنواره برپا خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان ایلام گفت: در حاشیه این مراسم نیز از برگزیدگان دوره آموزشی خبرنگاری که طی ماه گذشته به همت سازمان بسیج رسانه استان ایلام برپا شد نیز تجلیل به عمل خواهد آمد.

وی ادامه داد: افزون بر این، از خبرنگاران بسیجی که در روز خبرنگار در مراسم ویژه بسیج رسانه حضور داشتند و از آنان تجلیل به عمل آمد بار دیگر به واسطه فعالیت‌های مستمر آنان با سازمان بسیج رسانه استان ایلام تجلیل خواهد شد.

این مسؤول اضافه کرد: در مجموع در آیین فردا نیز از 60 خبرنگار فعال بسیجی استان ایلام با اهدای لوح یادبود تجلیل به عمل خواهد آمد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان ایلام گفت: در نیمه دوم امسال نیز برنامه‌های متنوع دیگری در دستور کار سازمان بسیج رسانه استان ایلام برای اهالی رسانه قرار دارد./م

 
 
منبع:فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار