معرفی پرویز کولانی بعنوان فرماندار شهرستان قروه دراستان کردستان به ماهها گمانه زنی در باره تغییر فرماندار چرداول خاتمه داد ،حال باید دید که کلید فرمانداری چرداول به دستان چه کسی سپرده خواهد شد؟
کد خبر: ۲۹۹۸۵۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۷ 22 September 2016
ماههاست که موضوع تغییر فرماندار شهرستان چرداول دست به دست در فضای مجازی وحقیقی استان خصوصا درشهرستان چرداول می چرخد ،عده ای آن را واقعیتی سیاسی قلمداد کرده وحق دولت در راستای تقویت مدیران می دانندوگروهی نیز انتخابات ریاست جمهوری پیش رو را دلیلی براین تغییرات عنوان کرده وجمعی نیز این تغییرات را پیشقراول آغاز سونامی تغییر مدیران سیاسی واجرایی استان به حساب آورده اند.
 
به گزارش تابناک ایلام ،به هرحال ایجاد تغییرات جدی دربدنه سیاسی دولت وایجاد همگرایی وهمسوسازی مدیران سیاسی واجرایی استان با سیاستهای دولت بعنوان یک اصل سیاسی در دولتهای مختلف پذیرفته شده است .اگرچه این موضوع  در جریان تغییر دولتها یک امر بدیهی به بنظر می رسد،اما از سویی حذف مدیران کارآمد وخلاق، تنها بدلیل غیر همسو بودن واز سویی دیگر روی کار آمدن مدیرانی سیاسی که هیچ بهره ای از مدیریت وابتکارات مدیریتی نبرده اند، از پیامدهای ناگوار این دست از تغییرات است که دود ناشی از آن تنها به چشم مردم بعنوان صاحبان اصلی دولت وحکومت رفته است وبس!
 
در طول ماههای منتهی به پایان دوره چهارساله دولت یازدهم ،تغییر مدیران خصوصا فرمانداران ومدیران استانداری  هراز چندگاهی در صدر گمانه زنی های رسانه ای وفضای مجازی استان قرار گرفته است ،اما کماکان کمترین نشانه ای از به واقعیت پیوستن این گمانه زنیها مشهود نبود تا اینکه در ماه گذشته خبری از روابط عمومی استانداری ایلام مبنی بر تغییر فرمانداران به فضای مجازی استان درز نمود واین موضوع بهانه ای شد تا چند روزی اخبار وتحلیلهای سیاسی رسانه ای استان را به خود مشغول کرده وبه نوعی به گمانه زنیها رنگ وبی حقیقت ببخشد.
 
اگرچه استاندار ایلام در گفتگو با خبرنگار تابناک ایلام تنها گزینه های در دستور کار تغییر را فرمانداران ملکشاهی ودهلران عنوان کرد اما در طول این مدت ،همواره موضوع تغییر فرماندار شهرستان چرداول در صدر گمانه زنیها قرار داشت ،موضوعی که حتی استاندار ایلام وشخص پرویز کولانی بدلایلی حاضر به تایید آن نشدند.
 
اما گفتگوی غافلگیرانه دو روز پیش استاندار کردستان با خبرگزاری تسنیم مبنی بر معرفی پرویز کولانی فرماندار فعلی چرداول بعنوان فرماندار قروه به تمامی گمانه زنیها پایان داد تا بطور قطع ویقین شهرستان چرداول اولین شهرستانی باشد که تغییرات سیاسی دولت یازدهم درسطح فرمانداران را دشت می نماید.

عبدالمحمد زاهدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج با اشاره به تعیین فرماندار جدید شهرستان قروه اظهار داشت: معارفه پرویز کولانی به عنوان فرماندار جدید شهرستان قروه در روزهای آینده انجام و از زحمات شعبان سپهر تجلیل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سپهر مدت‌هاست درخواست بازگشت به دانشگاه علوم پزشکی را مطرح کرده است، گفت: تمایل قلبی به جابه‌جایی وی نداشتیم ولی وقتی کسی تمایل داشته باشد که در رشته اصلی خود فعالیت کند طبیعتاً باید پذیرفت.

حال باید در انتظار نشست که با کوچ سیاسی پرویز کولانی ،کلید فرمانداری شهرستان چرداول به دستان کی سپرده خواهد شد ؟! آیا دومینوی تغییرات فرمانداران استان ایلام ادامه خواهد داشت یاخیر؟هفته های آینده همه چیز روشن خواهد شد!
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خانم ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۱
خیلی ها منتقدآقای کولانی برای چرداول بودندولی الان ایشون فرماندارشهرستانی باجمعیت چندبرابری چرداول شدن موضوع اینجاست تا کی بایدلابی گری ووابستگی به مراکز سیاسی ملاک تعیین پست هاباشدواگر کسی کارایی داردچراماندگارنیست واگرناکارامداست چرا ارتقامی یابد .حال که آقای کولانی رفتنی شدن باتوجه به درپیش بودن انتخابات ریاست جمهوری ومهم تراز آن پرچالش شورای شهرسرابله آیا فرمانداربعدی ازشایستگی واقتدارومقبولیت لازم برای جلوگیری ازایجادچالش برخورداراست؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار