مدیر کل ثبت احوال استان کرمانشاه:
مدیر کل ثبت احوال استان کرمانشاه از افزایش آمار ازدواج و طلاق در استان طی ۵ ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد
کد خبر: ۲۹۸۵۵۸
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲ 19 September 2016
به گزارش تابناک به نقل ازمهر، علیرضا قبادی اظهار داشت: طی ۵ ماهه نخست امسال  ۱۸۳ هزار و ۳۰۴ درخواست صدور کارت ملی هوشمند و از ابتدای طرح نیز تعداد ۴۰۶ هزار و ۴۳۸ درخواست در استان کرمانشاه ثبت شده است.
مدیر کل ثبت احوال استان کرمانشاه به افزایش درخواست صدور کارت ملی هوشمند در سال جاری اشاره کرد و افزود: تا پایان مرداد سال گذشته ۳۱ هزار  و ۱۷۱ درخواست ثبت شد.
وی همچنین از صدور ۸۶ هزار و ۶۵۶ کارت ملی هوشمند در استان کرمانشاه طی ۵ ماهه امسال خبر داد و گفت: از ابتدای طرح نیز ۲۶۳ هزار و ۷۳۹ کارت در استان صادر شده است.
قبادی با ادامه توضیحات بیان کرد: طی ۵ ماهه نخست امسال ۸۱ هزار و ۵۶ کارت ملی هوشمند صادره به متقاضیان در استان تحویل داده شد و از ابتدای طرح نیز در مجموع ۲۳۳ هزار و ۳۱۹ کارت در استان تحویل داده شد که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد چند برابری داشته است.
وی به مقایسه آمار طلاق و ازدواج در استان کرمانشاه طی ۵ ماهه نخست امسال با مدت مشابه سال گذشته پرداخت و تصریح کرد: تا پایان مرداد امسال ۹ هزار و ۳۹ فقره ازدواج و نیز ۲ هزار و ۲۸۸ فقره طلاق در استان رخ داده در حالیکه تا پایان ۵ ماهه نخست سال ۹۴ تعداد ۸ هزار و ۹۲۴ فقره ازدواج و ۲ هزار و ۲۵ فقره طلاق در استان ثبت شده بود.
این مسئول به افزایش آمار طلاق در استان کرمانشاه طی ۵ ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته اشاره کرد و گفت: نسبت ازدواج به طلاق در سال جاری ۳.۹ است در حالیکه این عدد در سال گذشته ۴.۴ بوده است.قبادی در خصوص نام‌های پرمخاطب نوزادان در استان کرمانشاه در ۵ ماهه نخست امسال گفت: در میان اسامی پسران امیرعلی با ۳۲۷ مورد محبوب‌ترین نام بودو سپس محمد با ۲۴۹مورد، امیرعباس با ۲۰۹ مورد، محمدطاها با ۱۸۰ مورد و امیرحسین با ۱۷۷ مورد پرمخاطب‌ترین نام‌های نوزادان پسر بوده است.
مدیر کل ثبت احوال استان کرمانشاه بیان کرد: در میان اسامی دختران نیز باران با ۳۱۱ مورد، رها با ۱۶۸مورد، فاطمه با ۱۶۶مورد، یسنا با ۱۴۱ مورد و زهرا با۱۴۰ مورد ۵ اسم برتری بودند که در استان والدین برای نوزادان دختر خود انتخاب کرده‌اند.
قبادی از وقوع ۱۴ هزار و ۵۶۲ فقره ولادت در استان کرمانشاه طی ۵ ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: در این مدت ۴ هزار و ۴۶۷ مورد فوت در استان ثبت شده است.
وی به کاهش آمار ولادت امسال در استان کرمانشاه نسبت به ۵ ماهه نخست سال گذشته اشاره کرد و گفت: تا پایان مرداد سال ۹۴ تعداد ۱۴ هزار و ۹۶۰ واقعه ولادت در استان ثبت شد همچنین ۴ هزار و ۷۲۹ واقعه فوت داشتیم.







منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار