کد خبر: ۲۹۵۷۰۹
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۹ 14 September 2016
به گزارش تابناک یزد،مدیر کمیته امداد شهرستان مهریز از کمک ۷۰۰ میلیون ریالی آموزش و پرورش به ایتام و نیازمندان در قالب بسته های فرهنگی خبر داد.

سید مهدی حسینی مبارکه  اظهار داشت: اداره آموزش و پرورش شهرستان مهریز از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از  ۷۰۱ میلیون ریال به دانش آموزان ایتام و خانواده های نیازمند در قالب ارائه بسته های آموزشی و فرهنگی، برگزاری کلاس های تقویتی، مشاوره و هدایای نقدی کمک کرده است.

وی با اشاره به مشارکت خیران مهریزی در طرح های اکرام  و محسنین ادامه داد: طرح اکرام ایتام از جمله طرح های مشارکتی و فعال در این نهاد است که بر اساس آن خیران می ‌توانند با پرداخت حداقل ۳۰۰ هزار ریال به صورت ماهانه، حمایت مادی و معنوی یک یا چند یتیم زیر پوشش کمیته امداد را عهده دار شوند.

حسینی مبارکه با اشاره به مشارکت مردم مهریز در ۴۵ طرح مشارکتی این نهاد افزود: طرح های اکرام ایتام، محسنین، صدقات، زکات، اطعام، تامین جهیزیه، کمک به درمان مددجویان، مفتاح الجنه، جشن نیکوکاری و عاطفه ها از جمله این طرح های مشارکتی است.

مدیر کمیته امداد شهرستان مهریز از دیگر طرح های مشارکتی را مشارکت در اعزام مددجویان به سفرهای زیارتی، کمک به احداث منزل مددجویان و عقیقه بر شمرد و گفت: هم اکنون یکهزار و ۱۰ حامی نیکوکار حمایت ۱۴۲ یتیم تحت حمایت کمیته امداد را در قالب طرح اکرام ایتام عهده دار هستند.

وی با اشاره به اینکه ۳۲۰ حامی نیکوکاری نیز حمایت ۸۹ خانواده نیازمند را در قالب طرح محسنین عهده دار هستند، اضافه کرد: در این راستا حامیان نیکوکار شهرستان مهریز در پنج ماهه ابتدای سال جاری بیش از ۱۲۳ میلیون ریال به خانواده های نیازمند کمک کردند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار