کد خبر: ۲۹۵۷۰۴
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۵ 14 September 2016
به گزارش تابناک یزد،مدیر کمیته امداد شهرستان اردکان گفت: بیش از ۲۶۰ مددجوی اردکانی مشمول بیمه تامین اجتماعی هستند.

 یدالله مروتی در نشستی با دست اندرکاران کمیته امداد این شهرستان با اشاره به فعالیت های این نهاد اظهار داشت: کمیته امداد این شهرستان از ابتدای سال جاری ۸۳۸ میلیون ریال بابت حق بیمه تامین اجتماعی زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح های خودکفایی تحت پوشش پرداخت کرده است.

وی با اشاره به مشارکت و همکاری خیران و نیکوکاران خداجوی با کمیته امداد ادامه داد: مردم خداجوی شهرستان در طرح های مشارکتی متعددی از جمله طرح های اکرام ایتام، محسنین و ... با این نهاد همکاری دارند.

مدیر کمیته امداد شهرستان اردکان ادامه داد: هم اکنون نیز ۱۳۲ نفر نیز در قالب طرح اکرام از حمایت مادی و معنوی بیش از ۸۴۰ حامی نیکوکار بهره مند هستند.

مروتی با ارائه گزارشی از خدمات فرهنگی این نهاد به مددجویان تحت حمایت اضافه کرد: خدماتی چون کمک هزینه تحصیلی و شهریه، برگزاری اردوهای متعدد دانش ‎آموزی و دانشجویی با اعتباری بیش از ۶۰ میلیون ریال در سال جاری برای جامعه هدف برگزار شده است.

وی با اشاره به زیر پوشش بودن سه هزار و ۶۰۰ نفر در این نهاد خدمت رسان عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون نیز بیش از  ۹۰۰ میلیون ریال از سوی حامیان نیکوکار به حساب ایتام واریز شده است.

مدیر کمیته امداد اردکان همچنین از پرداخت کمک های بلاعوض به مددجویان تحت پوشش این نهاد خبر داد و گفت: در سال جاری مبلغ چهار میلیارد و ۲۱۷ میلیون ریال به صورت بلاعوض برای تامین معیشت، جهیزیه، امور فرهنگی، بهداشت و درمان، عمران و ساختمان به مددجویان تحت حمایت شهرستان اردکان پرداخت شده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار