رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام گفت:واحدتولیدی که از سال 1387 تا اواخر سال گذشته تعطیل شده بود و صاحبان قبلی شرکت به دلیل بدهی های زیاد و عدم توان تامین سرمایه در گردش با وجود استفاده از ماشین آلات خارجی و تکنولوژی به روز کشورآلمان نتوانستند فعالیت واحد را استمرار بخشند،احیا شد.
کد خبر: ۲۹۵۵۹۷
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۹ 13 September 2016
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت در حاشیه بازدید استاندار ایلام از تعدادی از واحدهای صنعتی شهرستان ایلام اظهار داشت: شرکت "کهن تجارت رایکا" (سیوان بهداشت سابق) پس از هفت سال تعطیلی فعالیت تولیدی خود را از سرگرفت.
 
 
 به گزارش تابناک ایلام، یارالله نصیری اظهار کرد: این واحد تولیدی از سال 1387 تا اواخر سال گذشته تعطیل شده بود و صاحبان قبلی شرکت به دلیل بدهی های زیاد و عدم توان تامین سرمایه در گردش با وجود استفاده از ماشین آلات خارجی و تکنولوژی به روز کشورآلمان نتوانستند فعالیت واحد را استمرار بخشند.

وی افزود: با هدف فعال سازی این شرکت و رفع مشکلات آن با تلاش و رایزنی های فراوان گروه های سرمایه گذاری متعدد به استان دعوت شدند و با ورود تیمی با سابقه و پس از تغییر و تحول مدیریتی، این شرکت پس از هفت سال تعطیلی به فاز تولید بازگشت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت با اشاره به حجم سرمایه گذاری انجام شده برای احیای این طرح تولیدی یادآور شد: کل سرمایه گذاری کارخانه کهن تجارت رایکا بالغ بر 400 میلیارد ریال بوده که در وضعیت موجود توانسته برای تعداد 70 نفر اشتغالزایی کند.

نصیری تاکید کرد: پروانه بهره برداری این شرکت در زمینه تولید دو محصول پوشک بچه و نوار بهداشتی بوده که در این مرحله پوشک بچه با برند هپی بی بی تولید و روانه بازار می شود و مراحل ثبت برند سایر محصولات در حال نهایی شدن است.
وی عمده بازار فروش این محصولات را مربوط به استان های تهران، البرز، خوزستان و یزد نام برد و گفت: به دلیل تقاضای زیاد و وجود ظرفیت های خالی، تولیدات این شرکت پاسخگو تقاضای بازار نبوده و در این زمینه مقرر شده تا در آینده نزدیک شیفت سوم نیز برای رسیدن به ظرفیت بالاتر و تامین نیازمندی های بازار برقرار گردد.

گفتنی است استاندار ایلام در ادامه بازدید از دو واحد صنعتی که با تلاش های اخیر و پیگیری های انجام شده مجددا به چرخه تولید برگشته اند دو واحد تعطیل نیز به منظور ارائه راهکار و بررسی راههای رفع موانع پیش رو برای فعال سازی مجدد مورد بازدید قرار دادند و به مدیران و صاحبان این واحدها نیز رهنمودها لازم ارائه نمودند./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار