طی هفته گذشته صورت گرفت
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی گفت: طی هفته گذشته 4 هزار و 357 فقره انواع تخلفات راهنمایی و رانندگی در استان توسط ماموران پلیس راهور ثبت شده است.
کد خبر: ۲۹۳۹۷۱
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۹ 10 September 2016
 علیرضا رضایی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در طول هفته گذشته 38 فقره تصادف درون شهری در استان اتفاق افتاده است.

وی با بیان اینکه متاسفانه بر اثر این تصادف یک نفر جان خود را از دست داده است، تصریح کرد: همچنین این تصادفات 44 نفر مجروح بر جای گذاشته است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی ادامه داد: بیشترین آمار مجروحان مربوط به موتورسیکلت سواران با 43 درصد بوده و همچنین 36 درصد از مجروحان 15 تا 25 سال سن داشته‌اند.

رضایی به مهمترین علل تصادفات درون شهری هفته گذشته در استان اشاره کرد و گفت: عدم رعایت حق تقدم با 32 درصد، عدم توجه به جلو 29 درصد، تجاوز از سرعت مجاز با هشت درصد و سایر علل با 31 درصد از عمده این علل بوده است.

وی افزود: بیشترین تصادفات درون شهری استان در بازه زمانی ساعت 18 الی 22 اتفاق افتاده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی از ثبت 4 هزار و 357 فقره انواع تخلفات رانندگی توسط ماموران پلیس راهور استان در هفته گذشته خبر داد و یادآور شد: از این تعداد 573 تخلف حادثه ساز بوده است.

رضایی با بیان اینکه همچنین در این مدت 169 دستگاه موتورسیکلت و 23 دستگاه خودرو که دارای تخلفات راهنمایی و رانندگی بوده‌اند، توقیف شده است، تصریح کرد: همچنین در طی هفته گذشته 41 راننده فاقد گواهینامه معتبر شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به روزهای پایانی شهریورماه و افزایش تردد وسایل نقلیه در معابر شهری از رانندگان خواست از پارک و توقف خودرو به صورت دوبله و یا جلوی درب منازل سایر همشهریان خودداری کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار