معاون استاندار‌ خراسان جنوبی:
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه اگر بانک‌ها در پرداخت تسهیلات مشکلی دارند به استانداری اعلام کنند، گفت: این استان در پرداخت تسهیلات جایگاه بیست‌و‌هشتم کشور را دارد.
کد خبر: ۲۹۳۳۳۷
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲ 09 September 2016


به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، مشیرالحق عابدی در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع با عنوان آخرین وضعیت بنگاه‌های معرفی شده و وضعیت منابع و مصارف در پرداخت تسهیلات اظهار داشت: رتبه خراسان جنوبی در بخش تسهیلات در جایگاه بیست و هشتم کشور است.

وی افزود: در سامانه بهینه یاب زحمات زیادی کشیده شده همان گونه که بارها اعلام کردیم قرار نیست به ناثواب کسی وام بگیرد و وامها باید به گونه‌ای پرداخت شود تا  بتوانیم 405 میلیارد تومان سهم خودرا جذب کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان جنوبی گفت: قبل از برگزاری این جلسه باید جلساتی با حضور کارشناسان برگزار و موضوعات مطرح و برای جلسات دیگر این موضوع لحاظ شود.

عابدی با بیان اینکه هیچ کدام از مدیران حاضر در جلسه مشکل نقدینگی را مطرح نکردند، اظهار داشت: مدیران بانک‌هایی که در جلسه امروز حضور ندارند باید پاسخگوی عدم حضور خود باشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان جنوبی  با بیان اینکه اگر بانکها در پرداخت تسهیلات مشکلی دارند باید به استانداری اعلام کنند اظهار داشت: تاکنون پرونده‌های متعددی به بانکها برای اخذ تسهیلات معرفی شده اما تسهیلاتی اعطا نشده که در این راستا بانک‌ها باید پاسخگو باشند.

روسای شعب بانکها در شهرستانهای خراسان جنوبی تفویض اختیار شوند

فرماندار شهرستان نهبندان هم در این جلسه گفت: با بیان اینکه ارزش ملکی در شهرستان نهبندان زیاد نیست، گفت: از مدیران بانکهای استانی می خواهیم مدیران شعب در شهرستانها را تفویض اختیار دهند.

 علی اصفر نظافت اظهار داشت: از مدیران برخی از بانکها که همکاری خوبی در شهرستانها به ویژه در شهرستان نهبندان دارند قدردانی می کنیم.

وی افزود: ورود به شهرستانهایی مانند نهبندان باید متفاوت باشد زیرا این شهرستان ارزش ملکی زیادی نداشته و محل اجرای طرح و اختیارات در دست مدیران شعب استانی است.

فرماندار شهرستان نهبندان گفت:از مدیران بانکهای خراسان جنوبی خواستاریم تا به روسای شعب در شهرستانها تفویض اختیار دهند  هرچند کسب تکلیف خوب است اما گاهی خیلی دست و پاگیر بوده و مدیران شعب در شهرستانها را با مشکلات مواجه می‌سازد.

سرپرست فرمانداری سربیشه نیز اظهار داشت:هنگامی که نامی از توسعه برده می‌شود، باید همگرایی و وحدت هم وجود داشته باشد، زیرا در راستای سیاست وحدت، همگرایی شکل می‌گیرد.

فلاحی  با بیان اینکه توسعه وپیشرفت منطقه از ضروری است و باید خود را در مسیر وحدت و همدلی پیش ببریم بیان کرد: برای توسعه خراسان جنوبی همه باید فارغ از مسائل سیاسی بوده و نظرات سیاسی را کنار گذاشته بلکه تنها در جهت توسعه استان با وحدت گام بردارند.

مدیر بانک کشاورزی خراسان جنوبی نیز اظهار داشت: 223 پرونده ثبت نامی در بانک کشاورزی خراسان جنوبی به ثبت رسیداست.

حسین نجفی افزود: تاکنون هزارو 224 میلیارد ریال تسهیلات به پرونده‌های ثبت نام شده در بانک کشاورزی پرداخت و تا پایان هفته آینده اگر پروندهایی که مشکل آنها نبود وثیقه است، این مشکل را برطرف کنند، 20 میلیارد تومان دیگر هم تسهیلات به پرونده‌های ثبت شده اعطا می‌شود.


منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار