درمراسمی با حضور معاون اول قوه قضاییه؛
در مراسمی با حضور معاون اول رییس قوه قضاییه ،مدیران دستگاههای اجرایی وفرماندهان نظامی وانتظامی استان؛ رییس کل پیشین دادگستری استان ایلام تودیع وآقای محمد رزم بعنوان رییس کل جدید دادگستری این استان معرفی شد.
کد خبر: ۲۹۲۶۷۵
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲ 07 September 2016
روز چهارشنبه در آیینی با حضور غلامحسین محسنی اژه ای معاون اول رییس قوه قضاییه وجمعی از مدیران دستگاههای اجرایی وقضایی وهمچنین فرماندهان نظامی وانتظامی استان ایلام ،رییس کل پیشین  دادگستری استان ایلام تودیع وآقای محمد رزم بعنوان رییس کل جدید دادگستری این  استان معرفی شد.
 
به گزارش تابناک ایلام،معاون اول رییس قوه قضاییه در مراسم تکریم ومعارفه روسای پیشین وجدید دادگستری استان ایلام اظهار کرد: استقلال قاضی با مشورت کردن هیچ منافاتی ندارد ولازم است برای نیل به نتیجه مطلوب ،قضات از مشورت با صاحبان فکر واندیشه بهره مند شوند  .

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای با توصیه به مدیران دستگاه قضایی استان گفت: مدیر دستگاه بجای نشستن در اتاق مدیریت و نظارت غیرمستقیم از طریق دریافت گزارشهای مکتوب بایستی با حضور در میان کارکنان بصورت مستقیم بر عملکردها نظارت  داشته و با مسئولان اجرایی استان در حل مشکلات مردم همکاری و همفکری نماید.
 
معاون اول رییس قوه قضاییه با اشاره به سخنان استاندار ایلام مبنی بر سختی کار دستگاه قضایی ، فعالیت در عرصه قضا را امری بسیار خطیر و حساس دانست وافزود : استیفای حق مظلوم از ظالم بسیار سخت و دشوار است و اگر بتوانیم در این راستا گام بر داریم، ضمن کسب رضایت مندی مردم و بویژه مستضعفان، نزد خداوند متعال نیز ماجور خواهیم بود. 
 
محسنی اژه ای ادامه داد: از ابتدای پیروزی انقلاب سخت ترین تحریم ها بویژه از نظر اقتصادی، سیاسی و نظامی توسط کشورهای غربی علیه کشورمان وضع شد و با تحمیل جنگ هشت ساله در صدد سرنگونی این نظام الهی و مردمی برآمدند ولی ملت ایران با عنایت الهی، پیروی از رهنمودهای امام امت (ره) و رهبر معظم انقلاب توانست این مشکلات را پشت سر گذاشته و یکی پس از دیگری قله های رفیع پیشرفت و توسعه را فتح کند و بدون شک در ادامه این مسیر نیز با توان بیشتری حرکت خواهد کرد.

وی بیان داشت : دشمنان با پررنگ کردن ارزش های بدلی و کمرنگ کردن آرمان های اصیل می خواهند آرام آرام پایه های این نظام را متزلزل کنند، ملت و مسئولان نظام این توطئه ها را بخوبی می شناسند، ولی بیان برخی سخنان از سوی افراد خاص که دارای عقبه انقلابی نیزهستند، سوال برانگیز و عجیب است. 
 
محسنی اژه ای با اشاره به توطئه های دشنان نظام برای تضعیف روحیه انقلابی مسئولان وملت ایران گفت: دشمنان این نظام الهی از تمامی توان و امکانات سخت افزاری و نرم افزاری خود برای از بین بردن روحیه انقلابی و جهادی و حمایت از مظلوم ملت ایران استفاده می کنند و تا زمانیکه بتوانیم این روحیه را در بین ملت و مسئولان حفظ و تقویت کنیم، گزندی از سوی استکبار جهانی این انقلاب را تهدید نمی کند.

سخنگویی دستگاه قضایی بیان داشت: امروز دشمن برای نابودی اسلام اصیل با راه اندازی جنگ های مستقیم و نیابتی بسیج شده و هدف اصلی از این امر نیز جلوگیری از اهداف بلند جمهوری اسلامی در منطقه و جهان است و برای مقابله با این توطئه باید ضمن شناخت دقیق دشمن و روش های مورد استفاده برای ضربه زدن او، هوشمندانه راهکارهای مقابله را اتخاذ کنیم. 
 
محسنی اژه ای تاکیدات رهبر معظم انقلاب بر انقلابی بودن را یادآور شد وتاکید کرد: رهبر معظم انقلاب در طول یکسال اخیر در دیدارهای مختلف با مردم و مسئولان همواره بر موضوع انقلابی بودن و انقلابی ماندن تاکید می کنند، چرا که دشمن تلاش دارد این موضوع را القا کند که داشتن روحیه انقلابی در شرایط کنونی نیازی نیست و حتی افراد حزب الهی جامعه را مورد مزمت و نکوهش قرار می دهند.

معاون قوه قضاییه حذف روحیه اتقلابی وجهادی را ازبرنامه های دشمنان عنوان کرد وتصریح نمود : اگر روحیه جهادی و انقلابی را که مورد خواسته دشمنان است، از ملت ایران بگیرم، تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی مورد نظر رهبر معظم انقلاب و رشد فعالیت های تولیدی و زیربنایی کشور محقق نخواهد شد.
در این مراسم که با حضور معاون اول قوه قضاییه، استاندار ایلام، مدیران کل دستگاه های اجرایی، فرماندهان نظامی و انتظامی و قضات و کارکنان دستگاه قضایی برگزار شد، محمد رزم با حکم رئیس قوه قضاییه بعنوان رئیس کل جدید دادگستری استان ایلام معرفی و از زحمان فارس نوری نیز در این سمت تجلیل به عمل آمد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار