رییس هیات ورزش‌ های سنتی ، بومی و محلی استان اردبیل با اشاره به اینکه حمایت مسوولان و دستگاه‌ های مرتبط استان با روستاها و عشایر از هیات ورزش‌های سنتی ، بومی و محلی ضعیف است گفت: بیشتر ورزشکاران استان دغدغه نبود حامی مالی دارند.
کد خبر: ۲۹۰۶۶۲
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۸ 04 September 2016

علیرضا احدی در گفت و گو با ایرنا افزود: برخی ورزشکاران استان از سال های گذشته به سبب نبود حامی مالی در تیم‌ های دیگر استان ‌ها حضور یافته اند و امیدواریم این مشکل با همت مسوولان حل شود.
وی گفت: ورزش روستایی و عشایری در این استان سابقه طولانی دارد و در همه رده ‌های سنی در کشور و حتی در مسابقات آسیایی و بین‌ المللی حرفهایی برای گفتن دارد و نیاز است مسوولان توجه ویژه‌ ای به این ورزش کنند.
احدی افزود: ورزشکاران روستایی به رغم مشکلات عدیده در بخش‌های متعدد تاکنون در میادین مختلف به خوبی درخشیده و موفقیت ‌های با ارزشی را برای استان کسب کرده‌ اند که نمونه بارز آن پیمان بیابانی کشتی گیر آزاد اهل روستای قره شیران از ورزشکاران نیری که چند روز پیش در رقابت ‌های کشتی آزاد جوانان جهان مدال طلای جهان را کسب کرد ، می باشد.
رییس هیات ورزش های روستایی و بازی های بومی ، محلی استان اردبیل گفت: رشد و توسعه ورزش روستایی نیازمند توجه و حمایت بیشتر مسوولان استان است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار