کد خبر: ۲۹۰۳۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶ 04 September 2016
 به گزارش تابناک یزد،رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بهاباد با تاکید بر گسترش فعالیت تعاونیها در جامعه گفت: تعاونی‌های برتر بهاباد تجلیل می‌شوند.
 علی اصغر نوری شادکام  در نشست برنامه‌ریزی و بزرگداشت هفته تعاون شهرستان بهاباد در ارتباط با اهمیت و بسط و گسترش فرهنگ تعاون در جامعه هدف اظهار داشت: با توجه به نامگذاری امسال تحت عنوان "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" و به منظور اجرایی نمودن منویات مقام معظم رهبری همه ما باید در راستای نهادینه شدن فرهنگ تعاون در جامعه تلاش کنیم.

نوری شادکام افزود: هفته تعاون بهترین فرصت برای ترویج و تعمیم فرهنگ تعاون و کار گروهی است و قطعا تعاونی‌ها می‌توانند با شرکت در نمایشگاه‌های استانی و کشوری شرکت در جشنواره تعاونی‌های برتر توانمندی خود را به نمایش گذاشته و الگویی برای سایر فعالان عرصه تولید و خدمات باشند.

وی با تاکید بر اینکه فرهنگ توسعه، ترویج و تشکیل تعاونی‎ها باید مورد توجه رسانه‎ها قرار بگیرد، بیان کرد: مشارکت یکی از اصول مهم در بخش تعاونی قلمداد می‎شود که اگر به ‌صورت پررنگ‌‎تری مورد توجه قرار بگیرد علاوه بر توسعه تعاونی شاهد ایجاد و گسترش اشتغال در جامعه هستیم.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بهاباد ادامه داد: در راستای ترویج فرهنگ تعاون در جامعه و همچنین به پاس زحمات تعاونی‌ها، از تعاونی‌های برتر شهرستان بهاباد تجلیل می‌شوند.

نوری شادکام خاطرنشان کرد: شهرستان بهاباد در زمینه فعالیت تعاونی‌ها به ویژه تعاونی‌های کوچک عملکرد خوبی داشته و امیدواریم در آینده هم شاهد گسترش فعالیت تعاونی‌ها در این شهرستان باشیم.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار