معاون راه و شهرسازی:
معاون راه و شهرسازی استان کرمانشاه از تکمیل طرح قطعه هفتم بزرگراه کربلا به طول سه کیلومتر در مسیر سرپل ذهاب به کرمانشاه ( ورودی شهر تا روستای حبیب وند شهرستان سرپل ذهاب ) تا پایان شهریور ماه امسال خبر داد.
کد خبر: ۲۸۸۳۹۵
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱ 31 August 2016
به گزارش تابناک به نقل ازایرنا،مسعود شریفی روز چهارشنبه در جلسه پیگیری مشکلات طرح راهسازی قطعه 7 بزرگراه کربلا در شهرستان سرپل ذهاب افزود:این قطعه تا 20 روز آینده روکش آسفالت شده و مورد بهره برداری قرار می گیرد.
وی اظهار کرد:احداث طرح بزرگراه یکی ازعظیم ترین طرح های در دست اقدام است و تاکنون بخش های عمده ای از آن به بهره برداری رسیده است.
وی گفت: اعتبار هزینه شده برای اجرای قطعه هفتم بزرگراه کربلا بیش از 300 میلیارد ریال است.
معاون راه و شهرسازی استان کرمانشاه اضافه کرد: با توجه به تعهد پیمانکار، اجرای طرح بزرگراه کربلا در سرپل ذهاب ظرف 2 ماه آینده به طور کامل تکمیل و به اتمام می رسد.
شریفی اضافه کرد:همچنین عملیات اجرایی هشت کیلومتر از قطعه بزرگراه کربلا درمسیرجاده سرپل ذهاب به سمت قصرشیرین با 160 میلیارد ریال اعتبار در دست اقدام است که 20 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
فرماندار سرپل ذهاب نیز گفت: بزرگراه کربلا بدون تردید یکی از مؤثرترین طرح ها در عرصه راهسازی است.
جهانبخش حیدری افزود:تلاش مسوولان باید برای شتاب بخشی بر روند عملیات اجرایی این طرح بزرگ باشد تا شاهد رفع مشکلات این مسیر پر تردد که مسیر ترانزیتی و همچنین زائران کربلای معلا است باشیم.
پیمانکار اجرای قطعه هفتم بزرگراه کربلا نیزگفت: برای طرح های راهسازی باید نکات ایمنی و استاندارد در نظر گرفته شود و در این امر زیرساخت ها و لایه های زیرین جاده ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
محمدرضا دادگر افزود: همه تلاش ما بر این است که براساس قرارداد، پروژه را در مدت زمان تعیین شده آماده بهربرداری کنیم. 
جاده ارتباطی کرمانشاه تا قصرشیرین در قالب بزرگراه کربلا بیش از 170 کیلومتر مسافت دارد که بخشی از آن، به صورت بزرگراه است ولی قسمت هایی از آن همچنان جاده دو طرفه و پرتردد است.
چنانچه عملیات تعریض جاده کرمانشاه تا قصرشیرین (بزرگراه کربلا) بطور کامل محقق و این مسیر ترانزیتی چهار بانده شود،این مهم در روان سازی ترافیک جاده ای با توجه به حجم بسیار سنگین ترددخودروهای سبک و سنگین و تانکرهای ترانزیت سوخت در این جاده تاثیر مطلوبی دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار