فرماندارچرداول؛
اختصاص 700میلیاردریال اعتبار در مدت سه سال با توجه به تنگاهای مالی و کاهش درآمدهای نفتی دولت، نشان از توجه دولتمردان تدبیر و امید به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته دارد.
کد خبر: ۲۸۷۱۹۶
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۶ 29 August 2016
به گزارش تابناک ایلام؛پرویز کولانی روز دوشنبه در جمع مردم شهرستان در آیین گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: اختصاص 700میلیاردریال اعتبار در مدت سه سال با توجه به تنگاهای مالی و کاهش درآمدهای نفتی دولت، نشان از توجه دولتمردان تدبیر و امید به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته دارد.
 
وی اقدام های دولت یازدهم در شهرستان چرداول را در مقایسه با قبل بی نظیر دانست و افزود: اکنون چند واحد صنعتی در شهرستان فعال است و چند طرح صنعتی، کشاورزی، عمرانی و خدماتی نیز در دست ساخت داریم که تا پایان سال به بهره برداری می رسند.
 
کولانی عزت و اقتدار کشور را در گرو وحدت، همدلی و همگرایی بین مردم و مسئولان در سایه هدایت ها و راهنمودهای رهبر معظم انقلاب دانست.
 
فرماندار چرداول خدمت بی منت و خالصانه مسئولان به مردم را تداعی کننده یاد و خاطره این دو شهید گرانقدر (رجایی و باهنر) دانست و اضافه کرد: راه و سیره آنان الگوی ممتاز اخلاقی، انسانی و مدیریتی است.
 
وی مهمترین ویژگی اخلاقی شهدای دولت را تقوی الهی، امام شناسی، تبعیت از رهبری و ولایت، ساده زیستی و مردمی بودن اعلام کرد و گفت: اگر برگ های تاریخ کشور را ورق بزنیم خباثت و پلیدی دشمنان را با ملت و نظام مقدس از اول انقلاب تاکنون به وضوح می بینیم که این دشمنی روز بروز نمایان تر می شود.
 
وی به رذالت دشمنان و حمایت از تروریست ها در ترور بزرگان نظام و انقلاب و مردم بیگناه اشاره کرد و یادآور شد:استکبار و آمریکا در لوای حمایت از حقوق بشر پرورش دهنده منافقین تروریست، داعش، طالبان و گروه های تکفیری هستند.
 
به گفته وی، کشتار مردم بیگناه به عنوان سیاست غلط استکبار و صهیونیست همچنان ادامه دارد و اگر اینان به تقویمی از جنایت های خود در ترور مردم ما نگاهی بیندازند باید از ادعای حقوق بشری خود شرم داشته باشند.
 
هشتم شهریور سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر در انفجار دفتر نخست وزیر در سال 60 بدست منافقین کوردل است، دوم تا هشتم شهریور بنام هفته دولت نامگذاری شده است.
شهرستان 67 هزار نفری چرداول به مرکزیت شهر سرابله در 35 کیلومتری ایلام قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار