اخبار کوتاه ورزشی استان کرمانشاه؛
میزبانی کرمانشاه از هفته اول لیگ دسته اول تیراندازی بانوان، برگزاری چهاردهمین جشنواره ورزشی کارکنان کمیته امداد در کرمانشاه و برگزاری مسابقات تیمی کوربیلون کارکنان کمیته امداد استان گرامیداشت هفته دولت از مهمترین اخبار ورزشی استان کرمانشاه است.
کد خبر: ۲۸۵۹۱۶
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴ 28 August 2016
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم؛با برگزاری هفته نخست لیگ دسته یک بانوان، 10 تیم به رقابت با یکدیگر پرداختند که با معرفی برترین‌ها همراه بود.
این رقابت‌ها در بخش بانوان به میزبانی هیئت تیراندازی کرمانشاه در دو رشته تفنگ و تپانچه و با حضور 10 تیم روز جمعه پنجم شهریور ماه دنبال شد که لیلا لمسه‌چی سرداوری این مسابقات را عهده دار بود.
در این مسابقات و در بخش تیمی رشته تفنگ‌بادی، تیم‌های هیئت بوشهر، هیئت مازندران و هیئت قزوین با غلبه بر حریفان خود به پیروزی رسیدند.در رده‌بندی انفرادی رشته تفنگ بادی، مهدیه عباسی‌فر از هیئت قزوین با امتیاز 407.6 در مکان اول، حورا سادات صدرنیا از هیئت کرمانشاه با امتیاز 407.3 در مکان دوم و فرزانه غریبلو از هیئت قزوین با امتیاز 406.5 در مکان سوم ایستادند.در تپانچه بادی تیمی نیز، هیئت بوشهر، هیئت مازندران و هیئت کرمانشاه توانستند در مقابل حریفان خود پیروز میدان باشند.
در رده‌بندی تپانچه بادی نیز، زهرا باوندپور با امتیاز 374 از هیئت کرمانشاه در جایگاه اول، لعیا بابایی با امتیاز 369 از هیئت قزوین در جایگاه دوم و فرانک همت‌یار با امتیاز 369 از هیئت کرمانشاه در جایگاه سوم قرار گرفتند.
چهاردهمین جشنواره ورزشی کارکنان کمیته امداد در کرمانشاه برگزار شد
مدیرکل امور اداری و رفاه کارکنان کمیته امداد امام خمینی(ره) چهاردهمین جشنواره ورزشی کارکنان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه با حضور 277 امدادگر در شش رشته به مناسبت هفته دولت برگزار شد.
احمدرضا دالوند با بیان اینکه جشنواره ورزشی کارکنان این نهاد در چهار مرحله شهرستان، استان، منطقه و کشوری برگزار می‌شود اظهار داشت: این مرحله از مسابقات استانی بوده و مراحل منطقه‌ای در مهر ماه و جشنواره کشوری طی دی ماه امسال برگزار می‌شود.
دالوند با اشاره به اینکه جشنواره ورزشی کارکنان کمیته امداد هرساله با هدف ایجاد نشاط و سلامتی میان امدادگران جهت ارائه خدمت‌رسانی مطلوبتر از سوی آنان به مددجویان تحت حمایت برگزار می‌شود عنوان کرد: ترویج صمیمیت، دوستی و روحیه همدلی بین کارکنان از دیگر اهداف برگزاری جشنواره ورزشی کارکنان کمیته امداد است.
رئیس اداره روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه نیز با بیان اینکه جشنواره ورزشی در رشته‌های تیمی و انفرادی برگزار شده است،گفت: رشته‌های فوتسال، والیبال و طناب‌کشی سه رشته تیمی و تنیس روی میز، شطرنج و دارت از رشته‌های انفرادی بوده که کارکنان کمیته امداد در این رشته‌ها با هم به رقابت پرداختند.
فرشاد نیک‌قدم سطح مسابقات این دوره نسبت به سنوات گذشته را مطلوب ارزیابی و عنوان کرد:در این دوره از مسابقات استانی 277 امدادگر کمیته امداد استان کرمانشاه در رشته‌های تیمی و انفرادی با هم به رقابت پرداختند.
وی با بیان اینکه طی سیزدهمین دوره از مسابقات ورزشی کارکنان کمیته امداد استان در سال 94 بیش از 220  نفر با هم به رقابت پرداختند گفت: جشنواره امسال با استقبال و مشارکت خوب همکاران مواجه بوده است.
نیک‌قدم به نتایج این دوره از مسابقات اشاره کرد و افزود: در رشته فوتسال شهرستان کنگاور، در رشته والیبال شهرستان گیلان‌غرب و در رشته طناب‌کشی شهرستان جوانرود به عنوان تیم‌های برتر مسابقات تیمی انتخاب شدند.
وی گفت: در رشته‌های انفرادی تنیس روی میز بهروز زارعی، در رشته شطرنج مسعود همتی و در رشته دارت ساسان الفتی به عنوان نفرات نخست انتخاب و معرفی شدند.نیک‌قدم با اشاره به اینکه جشنواره ورزشی کمیته امداد با مشارکت حداکثری کارکنان به مدت 14 سال مداوم در حال برگزاری است،خاطرنشان کرد: نهادینه کردن فرهنگ اجرای ورزش‌های گروهی و فردی بین کارکنان سبب تقویت سلامت جسم و روان و افزایش روحیه امدادگری میان آنان می‌شود.
برگزاری مسابقات تیمی کوربیلون کارکنان کمیته امداد استان کرمانشاه در پایان مسابقات تیمی(کوربیلون) گرامیداشت هفته دولت که در روز جمعه 5 شهریور در محل خانه پینگ پنگ کرمانشاه بین 30 تیم از استانهای ایلام، همدان، تهران، کردستان و کرمانشاه برگزار شد نفرات منتخب این مسابقات مشخص شدند.
مقام اول این دوره از مسابقات به تیم آکادمی تدبیری الف که متشکل از  سید محمد رضا طباطبایی و میلاد بنده ای  از تهران بود دست پیدا کرد و مقام نایب قهرمانی سعید نصیری از ایلام و آریا امیری از تهران رسید و حامد خوشنگار، بهنام نوروزبیگی از ایلام و ایلیا جهانفر، عرفان رمضانی از کرمانشاه  به مقام سومی این دوره ار مسابقات رسیدند.ا



منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار