کد خبر: ۲۸۴۵۱۵
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲ 25 August 2016
تابناک / استاندار گیلان با تاکید بر اینکه آینده بخش اشتغال در گیلان بسیار امیدوارانه است، گفت: امروز وضعیت استان ما از نظر بیکاری در رتبه بیستمبوده و ۱۱ درصد تقلیل یافته که این هم رضایت بخش نیست و همه تلاش ما در جهت فرصت اشتغال برای همه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود، دکتر محمدعلی نجفی، استاندار گیلان درسومین روز از هفته دولت در مراسم افتتاح پروژه های آبرسانی روستایی استان با رویکرد اقتصاد مقاومتی که صبح امروز(4شهریور) در تالار پاسارگاد لنگرود برگزار شد، گفت: این اولین حرکت مدیران استانی همزمان با هفته دولت در شهرستان لنگرود است و امنیت و آرامش شهرستان، فضا را برای خدمتگزاران صدیق نظام فراهم می‌کند.

 

وی ارائه پروژه‌های متعدد در هفته دولت را نشان از توسعه، همدلی و آینده امیدوار کننده دانست و افزود: ترجیح دادن مزیت های استانی به اندیشه فکری، بحث پیگیری مجددانه و حساس نماینده لنگرود در مجلس شورای اسلامی و حضور موفق در مجلس از جمله ویژگی‌های بارز نماینده لنگرود است.

 

نجفی با اشاره به هدایت‌های عالمانه و تدبیر هوشمندانه مقام معظم رهبری در بخش‌های مختلف، تصریح کرد: دکتر روحانی دیپلمات برجسته با کوله باری از اندیشه سیاسی، نظامی و امنیتی است که کاهش تورم و تثبیت نظام پولی و مالی در کشور از اقدامات مهم این دولت است که تمام تلاش دولت هم خروج از رکود با حرکتی آرام است.

 

استاندار گیلان با تاکید بر اینکه آینده بخش اشتغال در گیلان بسیار امیدوارانه است، اذعان کرد: نرخ بیکاری در سال 92 بر حسب مرکز آمار 15.6 بود.

 

وی ادامه داد: امروز وضعیت استان ما از نظر بیکاری در رتبه بیستم و 11 درصد تقلیل یافته که این هم رضایت بخش نیست و همه تلاش ما در جهت فرصت اشتغال برای همه است.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فرصت ایجاد شده برای بیان بخش فناوری با اندیشه های دانش بنیان در منطقه آزاد انزلی، افزود: در زمینه دانش بنیان و پارک علم و فناوری ما باید حتما جزء  استان های اول باشیم و تلاش کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار