فرماندار ملکشاهی گفت:در هفته دولت امسال 2 طرح روکش آسفالت جاده ملکشاهی - میمه و ملکشاهی - مهران به طول 25 کیلومتر و با بیش از 30 میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۲۸۲۷۷۵
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۹ 22 August 2016
به گزارش تابناک ایلام؛حسینعلی موسوی روز دوشنبه اظهار کرد: چند طرح مهم راهسازی در این شهرستان اکنون در حال احداث است که با تزریق اعتبار بزودی به بهره برداری خواهند رسید.

وی افزود: در هفته دولت امسال 2 طرح روکش آسفالت جاده ملکشاهی - میمه و ملکشاهی - مهران به طول 25 کیلومتر و با بیش از 30 میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری می رسد.

فرماندار ملکشاهی با تاکید بر اهمیت حوزه راه در توسعه هر منطقه یادآور شد: در سال جاری مهمترین اولویت توزیع و تخصیص اعتبارات تملک داریی های سرمایه ایی در این شهرستان حوزه راه ها است که بیش از 40 میلیارد ریال برای آن در نظر گرفته شده است.

موسوی تاکید کرد: با توجه به موقعیت خاص جغرافیایی این شهرستان، توسعه راه های ارتباطی می تواند این شهرستان را به عنوان شاهراه ارتباطی در استان ایلام تبدیل کند.

براساس اعلام فرماندار ملکشاهی در هفته دولت 25 طرح عمرانی، خدماتی و آموزشی با 150 میلیارد ریال اعتبار در این شهرستان افتتاح و یا کلنگ زنی می شود./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار