بخشدار صالح آباد گفت: 350میلیارد ریال برای اجرای طرح زهکشی اراضی کشاورزی دشت هیجدان سرمایه گذاری می شود.
کد خبر: ۲۸۲۱۲۶
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰ 21 August 2016
به گزارش تابناک ایلام؛محمد تاسمه روز یکشنبه افزود: 350 میلیارد ریال برای اجرای طرح زهکشی اراضی کشاورزی سرمایه گذاری می شود که در نتیجه آن شاهد تحول چشمگیری در افزایش سطح اراضی آبی قابل کشت و توسعه کشت و تولید محصولات کشاورزی در منطقه خواهیم بود.

بخشدار صالح آباد از کلنگ زنی طرح آب شیرین کن شهر صالح آباد خبر داد و افزود: 20 میلیارد ریال برای اجرای این طرح در نظر گرفته شده است، ضمن اینکه همزمان با هفته گرامیداشت شهدای دولت بوستان امید نیز در این شهر کلنگ زنی می شود.

تاسمه افتتاح مسجد بین راهی ورودی شهر صالح آباد، روکش آسفالت میدان اصلی شهر، کلنگ زنی مجتمع خط انتقال ویکا - سرنی را از دیگر برنامه های هفته دولت در این بخش اعلام کرد.

وی هفته دولت را فرصت مناسبی برای تبیین خدمات و عملکرد دولت به ملت دانست و اظهار کرد: رویکرد حمایتی دولت در این بخش سبب تلاش و ایجاد روحیه همراه امید در بین دهیاران شد و شاهد توفیق، پیشرفت، عمران و ‏آبادانی بیشتر و بهتری نسبت به گذشته هستیم.

بخشدار صالح آباد یادآور شد: طی سه سال گذشته، دولت تدبیر و امید عملکرد بسیار مثبتی در عرصه های مختلف اجتماعی و اقتصادی استان ایلام پی ریزی کرده است.

وی تاکید کرد: انعکاس خدمات اعتماد عمومی به دولت و در نتیجه اعتماد به نظام را افزایش داده و موجب ارتقاء روحیه امید و نشاط در جامعه می شود، دوستی با دولت نه تنها در فکر بلکه باید به زبان جاری شود تا دستاوردهای دولت و نظام برای مردم تبیین شود.

شهر و بخش بخش صالح اباد در مسیر جاده ایلام به شهر مرزی مهران قرار دارد، این جاده مهمترین مسیر ارتباطی کشور برای انتقال زائران به عتبات عالیات و ارسال کالا به کشور عراق است./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار