کد خبر: ۲۸۱۹۹۳
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۱ 21 August 2016

فرماندار ایوان از مديران دستگاه‌های شهرستان خواست كه در صرف هزينه‌ها صرفه‌جويي و نظارت لازم را داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه ایلام، «معروف بسطامی» در جلسه كميته برنامه‌ريزي شهرستان ايوان اظهار کرد: فرمانداري از ابتداي سال جاري تاكنون با انجام كارهاي مشاوره و كار كارشناسي شهرستان توانسته تمام اعتبارات را كه مبلغ 14 میلیارد و 550 میلیون تومان بوده بر اساس فصل و برنامه در قالب 18 فصل و 23 برنامه توزيع کند.

وی با اشاره به اینکه كارهاي قابل توجهی در دولت تدبير و اميد در سه سال گذشته در قالب طرح‌هاي ملي در شهرستان ايوان اجرا شده است، افزود: اعتبارات شهرستان شامل سهم عمران شهري و روستايي از اعتبارات شهرستان 31 درصد فرهنگي و اجتماعي، 15 درصد آموزش، 7 درصد راه، 7 درصد كشاورزي، 7 درصد آب شهري، 7 درصد و ورزش و جوانان 4 درصد بوده است.

ريس كميته برنامه‌ريزي ایوان اضافه کرد: اعتبارات شهرستاني اندك و قطره چكاني است كه كفاف هزينه‌ها را نمي‌دهد و جوابگو نیست و كارهای عمده و اساسي از طریق اعتبارات ملي انجام مي‌شود كه مديران دستگاه‌ها باید با رايزني و پيگيري لازم سعي در اخذ اعتبارات ملي داشته باشند.

بسطامی از مديران دستگاه‌ها خواست كه در صرف هزينه‌ها صرفه‌جويي لازم را به عمل آورند و بر پرو‍ژه‌هاي در حال انجام و محل صرف هزينه‌ها نظارت كامل را از ابتدا تا پايان كار داشته باشند و اولويت‌بندي اعتبارات را به پروژه‌هاي نيمه تمام و پرداخت مطالبات سنوات گذشته اختصاص دهند.

فرماندار ایوان با بیان اینکه تا امروز 50 درصد اعتبارات ابلاغ شده است، عنوان كرد: بيشترين اعتبارات ما مربوط به ماده 180 و بحث عمران شهري بوده كه محقق نشده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار