رئیس پارک علم و فناوری اردبیل خبر داد:
رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل گفت: با شکل‌گیری کمیته تخصصی توسعه فناوری نوین در مجموعه پارک علم و فناوری استان زمینه‌ای فراهم شده تا بتوان از این ظرفیت در تقویت تعاملات مثبت استفاده کرد.
کد خبر: ۲۸۱۳۷
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۵ 26 April 2015

به گزارش فارس، عبدالقیوم قلی‌پوری در جلسه اعضای پارک علم و فناوری اردبیل از راه‌اندازی کارگروه توسعه فناوری استان در پارک علم و فناوری به همراه کمیته‌های تخصصی توسعه فناوری در حوزه مختلف خبر داد.


وی با اشاره به رسالت پارک در مورد فراهم کردن شرایط لازم جهت توسعه فناوری در استان، هدف از تشکیل کارگروه و کمیته‌های تخصصی را استفاده از توان و ظرفیت دانشمندان، نخبگان فناوران و فن‌آفرینان جهت ارائه راهکارهای مبتنی بر فناوری عنوان کرد.

رئیس پارک علم و فناوری استان اظهار امیدواری کرد: با تشکیل این کمیته‌ها و کارگروه تخصصی بتوانیم گام‌های مؤثری در توسعه فناوری استان برداریم.

قلی‌پوری تشکیل کمیته‌های تخصصی توسعه فناوری در حوزه‌های کشاورزی، صنایع، توریسم و گردشگری، فناوری اطلاعات، ارتباطات و میکرو الکترونیک و توسعه اشتغال دانش‌بنیان را از اولویت‌های پارک علم و فناوری برشمرد.

وی از دانشمندان، فرهیختگان، فناوران و فن‌آفرینان در این حوزه دعوت به همکاری کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل اظهار امیدواری کرد: خروجی حاصل از همکاری کمیته‌های تخصصی منجر به پروژه‌های مبتنی بر فناوری و دانش‌بنیان شود تا با مشارکت شرکت‌های فناوری استان در سطح‌های بین‌المللی اجرا شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار