با حضور خانواده ثبت احوال استان اردبیل
با حضور خانواده ثبت احوال استان اردبیل جشن بزرگ یاس مهربانی برگزار شد.
کد خبر: ۲۷۹۲۵
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۱ 26 April 2015

به گزارش روابط عمومی ثبت احوال استان اردبیل، مدیرکل ثبت احوال استان اردبیل در این مراسم ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه (س) و حضرت علی (ع)، هدف از برگزاری این جشن را گرامیداشت خانواده دانست و اظهار کرد: توفیقات و موفقیت کارکنان در کارها در کنار و حمایت خانواده به ثمر رسیده و وظیفه داریم در خدمت خانواده‌ها باشیم و از این طریق شاهد رشد فعالیت‌های سازمانی باشیم.

اسد حسن‌زاده احادیث مختلفی در باب حضرت فاطمه (س) و حضرت علی (ع) ارائه و ابراز امیدواری کردند راه آنان را سرلوحه کارهای شخصی و اداری قرار دهیم.

در این جشن ماریا موسوی مدیرکل امور بانوان استانداری اردبیل نیز از برگزارکنندگان این جشن تقدیر و تشکر کرده  و مسائل مرتبط با خانواده را بسیار مهم دانست و از برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت استانداری در حوزه زنان و خانواده در سال 94 گزارشی ارائه کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان حجت‌الاسلام اکبر قیامی نیز از برگزاری مراسم تجلیل از سادات استان در مابین دو ولادت نورانی حضرت فاطمه (س) و حضرت علی (ع) قدردانی کرده و از فضیلت‌های بزرگ حضرت فاطمه (س) و ائمه اطهار سخن گفت.

در این جشن با حضور مسئولان استانی از سادات استان و دانش‌آموزان برتر با اهداء لوح و هدایایی تجلیل شد.

از قسمت‌های متنوع این جشن بزرگ اجرای موسیقی سنتی و اجرای گروه نمایش  مورد توجه حاضران قرار گرفت.

با مشارکت دفتر امور بانوان و خانواده استانداری، اداره کل اوقاف و امور خیریه، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل و با هدف تجلیل از سادات استان، تجلیل از خانواده ثبت احوال و دانش‌آموزان ممتاز برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار